دوشنبه 27 آذر 1396   23:58:02
 

بازديدها

تعداد بازديد اين صفحه: 8452084
تعداد بازديد از سايت: 56797730
تعداد بازديد زيرپورتال: 12999706
اين زيرپورتال امروز: 9023
در امروز: 74157
اين صفحه امروز: 6003
دريافت RSS در امروز: 193094 دريافت RSS صفحه: 13
اخبار استانی
کسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالیکسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالی
کسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالیکسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالی
1396/5/21 شنبه
کسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالی
در ادامه این همایش از اداره کل دامپزشکی به عنوان دستگاه برتر در ارزیابی رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدا لوح و تندیس قدردانی گردید......

کسب رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط اداره کل دامپزشکی در استان خراسان شمالی

نخستین همایش ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان استان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ حمایت از مصرف کنندگان در سالن همایش استانداری خراسان شمالی برگزار گردید و از اداره کل دامپزشکی استان خراسان شمالی با اهدا لوح و تندیس ویژه این مراسم  به عنوان رتبه برتر ارزیابی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان خراسان شمالی تقدیر بعمل آمد .

دلپسند اظهار داشت:هرسال دستگاه های اجرایی از نگاه مردمی مورد پایش قرار میگیرند که در صورت عدم رضایت از دستگاه های اجرایی پرونده آنان به اداره کل تعزیرات ارجاع داده میشود که امیدواریم نظارت مردم بر دستگاه های اجرایی به گونه ای باشد که این خدمات شفاف تر ،دقیق تر و با حداقل تشریفات اداری انجام شود.

وی بیان کرد:50 دستگاه اجرایی استانی و 290 دستگاه اجرایی شهرستانی سال گذشته مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند که امیدواریم نگاه جدی تری به موضوع این قانون شود.

  در ادامه محمود دلپسند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان شمالی؛ در نخستین همایش ماده 6 قانون حمایت از مصرف کنندگان استان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ حمایت از مصرف کنندگان اظهار داشت: باید به واحدهای تولیدی در جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان اعتماد کامل  داشته و تولیدکنندگان نیز با رعایت شاخص‌هایی چون قیمت‌گذاری مناسب ، کیفیت و مشتری مداری پاسخ این اعتماد را بدهند.





منبع: فاوا

نسخه قابل چاپ
تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به سازمان دامپزشکی کشور است
خانه | بازگشت |
Guest (portalguest)


مجری سایت : شرکت سیگما