1. مطالعه و همکاری در پیش بینی اعتبارات مورد نیاز 2. سیاستگذاری ، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری اسقرار سیستم مالی اصولی و علمی با استفاده از آخرین دستاوردهای فن آوری 3. برنامه ریزی ، نظارت و پیگیری اجرای قوانین ، مقررات و دستور العمل های مالی کشور در دریافتهاو پرداختهای سازمان 4. درخواست وجه و پیگیری وصول وجوه اعتبارات تخصیص یافته به سازمان 5. ثبت و نگهداری اعتبارات وصولی به تفکیک برنامه ها، طرح ها، ..... مواد هزینه و اقدام برابر مفاد موافقتنامه های مبادله شده مربوط و تهیه گزارش های مالی لازم 6. تنظیم اسناد هزینه و لیست حقوق و مزایا و بیمه کارکنان و پرداخت آنها 7. رسیدگی به اسناد هزینه و تطبیق آن با موازین قانونی و دستورالعمل های صادره از طریق مراجع ذیصلاح 8. برنامه ریزی ،نظارت و رسیدگی به حساب تنخواه گردان ادارات کل و واحدهای تابعه سازمان و سایر حساب ها از جمله دارو و واکسن و ... و اسناد مربوطه 9. تنظیم فرمهای مالیاتی و تکمیل و ارسال آنها به حوزه های مالیاتی مربوطه 10. تنظیم و ارسال گزارشات مالی 11. برنامه ریزی ، نظارت و اقدام برای وصول و توزیع اوراق بهادار 12. مطالعه، برنامه ریزی، نظارت و پیگیری ایجاد سیستم اصولی و ثبت و نگهداری اموال و تنظیم و ارائه گزارشات مربوطه
|