رئیس سازمان دامپزشکی خبر داد:
مساعدت سازمان دامپزشکی برای خودکفایی کشور در تولید گوشت قرمز
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به این که حدود 10 درصد گوشت قرمز مصرفی خانوارهای ما با واردات تامین می شود، گفت: با توجه به قابلیت هایی که در استان هایی مانند خراسان شمالی وجود دارد، می توان با ارتقای تولید و افزایش بهره وری و عبور از دامداری سنتی، از خروج ارز برای واردات گوشت جلوگیری کرد.
دیدار رییس سازمان دامپزشکی و سفیر ایران در ژاپن
دکتر علیرضا رفیعی پور و تیم همراه با دکتر رحمانی سفیر ایران در ژاپن دیدار نمودند
در مراسم اختتامیه اجلاس منطقه ای oie:
ایران نامزد میزبانی سی و سومین اجلاس منطقه ای oie شد
مراسم اختتامیه اجلاس منطقه ای oie در شهر سندایی کشور ژاپن با حضور ۳۵ کشور منطقه و هییت ریسه و نیز مدیر کل سازمان بهداشت جهانی دام برگزار گردید
سطح مبادلات تجاری دامپزشکی ایران و کره جنوبی افزایش می یابد
رییس سازمان دامپزشکی کشور دکتر علیرضا رفیعی پور در دیدارهای جداگانه ای با همتایان کره جنوبی بنگلادش و سنگاپور مذاکره نمود
صادرات ایران به چین توسعه می یابد
روسای دامپزشکی ایران و چین در شهر سندایی ژاپن با هم دیدار نمودند