• 1399/02/13 - 08:46
  • تعداد بازدید: 762
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
تشکیل کمیته کمک های مؤمنانه

رزمایش کمک های مؤمنانه اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

برگزاری نشست تشکیل کمیته کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه به نیازمندان و قشرآسیب پذیر در اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، جلسه هماهنگی اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

در این نسشت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا حمزه ای رییس دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب کمک های مؤمنانه به قشر آسیب پذیر کشور در جریان شیوع بیماری کرونا و حرکت جهادی خودجوش مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی مطالبی بیان داشت و به منظور لبیک به فرمایش ایشان تصمیم گرفتیم همچون سنوات قبل کمک های کارکنان را جمع آوری نموده، بین نیازمندان واقعی توزیع کنیم. به همین منظور با تأسی به آیات الهی خصوصا (”فستبقوا الخیرات“ در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیرید)، در حوزه دامپزشکی کمیته ای تشکیل خواهیم داد که بتوان کمک های خیرخواهانه همکاران مومن و خداجوی را جمع آوری نموده تا به دست قشر آسیب پذیر و بی بضاعت برسانیم.

وی تداوم این حرکت را در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در جهت تحقق نیات خداپسندانه کارکنان بخش دولتی سطح استان و همچنین شاغلین بخش غیردولتی دامپزشکی استان (اعضای شورای نظام دامپزشکی استان هرمزگان) اشاره نمود.

در ادامه دکتر جانباز، مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن تشکر از دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان، اظهار داشت: این حرکت عظیم و خودجوشی است که در کشور موج می زند و بایستی با این موج همسو شد و در جریان این فعالیت ارزشمند، پاداشی در باقیات و صالحات خود ذخیره کنیم.

ایشان ضمن نظرخواهی از حاضرین، ابراز داشت: این کمک ها در قالب تهیه و تدارک بسته های حاوی اقلام ضروری مورد نیاز خانوارهای آسیب پذیر باشد و اقلام مورد نظر پس از تهیه و بسته بندی بین نیازمندانی که  توسط دفتر نمایندگی ولی فقیه بررسی و تایید می گردد، توزیع شود تا به دست نیازمندان واقعی برسد.  

وی اضافه نمود: بایستی یک حساب بانکی جهت این کمیته و تسهیل انجام امور خداپسندانه آن اختصاص یابد تا همکارانی که از راه های دور قصد شرکت در این فریضه الهی و خداپسندانه را دارند بتواند به سهولت مشارکت نمایند.

دکتر جانباز از دفتر نمایندگی ولی فقیه درخواست نمود تا در آغازین روزهای ماه رمضان این مهم در مرحله اول  محقق گردد

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 251600
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه