• 1402/05/03 - 15:38
  • تعداد بازدید: 1086
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد:

آغاز ارزیابی هفتگی عملکرد روابط عمومی ادرات کل دامپزشکی استان‌ها و اعلام ماهانه 5 روابط عمومی برتر

عملکرد روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها به صورت هفتگی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "امین اسدی"، مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی این سازمان، امروز اعلام کرد: از این پس با هدف تقویت جهاد تبیین در حوزه دامپزشکی و تحرک و پویایی بیش از پیش ادارات کل دامپزشکی کشور در توجه به مقوله اطلاع رسانی و تولید محتواهای لازم در فضای مجازی، عملکرد روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی در استان‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و ماهانه 5 روابط عمومی برتر به صورت رسمی و عمومی معرفی خواهند شد.
 
وی با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مقوله «جهاد تبیین» نگرش و دیدگاه مدیران به رسانه را حائز اهمیت برشمرد و گفت: اهمیت جایگاه یافتن روابط عمومی در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری هر مجموعه به قدری است که حتی در مقوله انتصابات هر سازمان و مجموعه باید ضمن توجه به برخورداری مدیران از سواد رسانه‌ای، مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی استان‌ها حتی در فرایند تصمیم سازی و تصمیم گیری داخل ادارات یا فرایند انتصابات حضور و نقش موثری داشته باشند تا به کمک سواد رسانه‌ای لازم برای تبیین عملکرد دامپزشکی و همچنین اطلاع یابی درست از وضعیت مشکلات و خدمات انجام شده شبکه دامپزشکی امکان ارائه خدمات بهتر به بهره برداران نیز افزایش یابد.
 
دکتر اسدی با بیان اینکه برای موفقیت در جهاد تبیین باید مدیران دستگاه از صدر تا ذیل پشت مدیر روابط عمومی قرار بگیرند و تمامی پروژه‌ها (کیفی یا کمی)همراه با بسته رسانه‌ای متناسب همراه باشند و لازمه آن تخصیص اعتبار خاص رسانه‌ای برای هر پروژه هست، افزود: به همین دلیل از آنجا که روابط عمومی‌ها پایه‌های اساسی جهاد تبیین در کشورند و هیچ طرح یا برنامه‌ای بدون اطلاع‌رسانی شفاف و مسئولانه ممکن نیست و این فرآیند نیز جز با نقش‌آفرینی فعالانه و حرفه‌ای روابط عمومی‌ها قابل تحقق نیست؛ لذا روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشورمبادرت به اتخاذ رویکردی جدید نسبت به ارزیابی هفتگی روابط عمومی برتر ادارات کل استانی و اعلام ماهانه پنج روابط عمومی برتر می‌کند.
 
مصاحبه‌های انجام یافته توسط روابط عمومی، نشست‌های مطبوعاتی برگزار شده؛ گزارش های عملکرد تهیه شده و ارسال شده به رسانه‌ها؛ توجه به نرم افزار چند رسانه‌ای (مولتی‌مدیا)؛ اطلاع رسانی و تولید و نشر گسترده محتوا در شبکه‌های مجازی از جمله مواردی است که در کنار هرگونه فعالیت‌های روابط عمومی مورد ارزیابی هفتگی قرار می‌گیرد.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 305367
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه