• 1401/01/04 - 13:24
  • تعداد بازدید: 701
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در بازدیدی سرزده صورت گرفت

بازدید از دو استان مازندران و گیلان توسط مشاور معاون وزیر و مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور

دکتر امین اسدی در بازه زمانی ۲۹ اسفند۱۴۰۰ الی ۳ فروردین ۱۴۰۱ بازدیدی به صورت سرزده از دو استان شمالی کشور جهت نظارت بر اجرای صحیح طرح تشدید کنترل بهداشتی ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به عمل آورد . در این بازدید از شبکه های دامپزشکی ساری، قائمشهر ، نوشهر ، چالوس ، تنکابن و عباس آباد ، رامسر ، لاهیجان و رشت صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور صبح روز یکشنبه 29 اسفند ماه 1400 با حضور در اداره کل دامپزشکی مازندران از اکیپ های عملیاتی مستقر در میادین عرضه فرآورده های خام دامی و مواد پروتئینی در راستای اجرای طرح کنترل و تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در نوروز بازدید نمود.

در این بازدید که دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران وی را همراهی می کرد ، با حضور در بازار عرضه ماهی و فروشگاه های عرضه مرغ و گوشت ، ضمن عرض خسته نباشید خدمت بازرسان بهداشتی دامپزشکی در شهرستانهای ساری و قائمشهر بر اجرای دقیق ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی در این مراکز تاکید نمود.
اسدی در حاشیه این بازدید یکروزه با حضور در صدا و سیمای مرکز مازندران، طرح ملی کنترل و تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی در نوروز 1401 را تشریح و اظهار داشت ، این طرح در راستای حفظ سلامت مردم و ارتقاء بهداشت عمومی جامعه از 14 اسفند ماه 1400 آغاز و تا 14 فروردین ماه 1401 ادامه خواهد داشت.
مشاور معاون وزیر و مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در ادامه با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تاکید داشت ، با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و لزوم کنترل نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز تولید ، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

دکتر اسدی خاطرنشان کرد، طی هماهنگی بعمل آمده مقرر شد در استانها کشتارگاه های صنعتی جهت جلوگیری از رخداد کمبود مرغ در شهرها و تامین مرغ مصرفی مورد نیاز مردم، تمامی کشتارگاه های استان ها فعالیت خود مجدانه شروع نمایند.
حضور مشاور معاون وزیر و مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در استان رشت
همچنین دکتر اسدی در بازدیدی یکروزه که در مورخ 3فروردین1401 انجام شد، ابتدا از شبکه دامپزشکی شهرستان لاهیجان بازدید سرزده به عمل آورد و با همکاران اکیب ثابت طرح تشدید نظارتهای بهداشتی دامپزشکی ویژه نوروز 1401دیدارکرد.

در ادامه مشاور معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و مدیریت روابط عمومی ضمن بازدید از اداره کل دامپزشکی استان گیلان، با مدیر کل استان و همکاران کشیک مستقر در اداره دیدار و گفت و گفتگو کرد.

دکتر امین اسدی از مراکز عرضه فراورده خام دامی در بازار، مرکز عرضه آبزیان و کشتارگاه طیور صنعتی همراه با مدیر کل دامپزشکی استان دکتر عاقبتی ،رییس شبکه دامپزشکی رشت و بازرسان بهداشتی شبکه بازدید و از نزدیک بر اجرای طرح تشدید نظارتهای بهداشتی نظارت و بر اجرای دقیق ضوابط بهداشتی سازمان در این مراکز تاکید کرد.

دکتر امین اسدی در حاشیه بازدید از کشتارگاه طیور با صدا و سیمای مرکز گیلان مصاحبه و گفتگو کرد و هدف از اجرای طرح مذکور که از 14اسفند1400 آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داردرا ارتقاء سلامت عمومی و امنیت غذایی شهروندان عنوان کرد.

و در پایان از شهروندان در خواست کرد: در ایام اجرای طرح و نیز تعطیلات پیش رو در صورت نیاز به مشاوره بهداشتی دامپزشکی و یا اعلام هر گونه تخلفات بهداشتی مشاهده شده از طریق تماس با سامانه1512 دامپزشکی در سراسر شهرستانها اقدام کنند.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 283144
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه