• 1402/11/11 - 17:59
  • تعداد بازدید: 547
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری شورای هماهنگی مدیران کل ستادی و استانی

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشست شورای مدیران کشور، خواستار هوشیاری و دقت نظر حداکثری مدیران کل ستادی و استانی در مساعدت به امنیت غذایی کشور در تمام عرصه‌ها به ویژه حیطه نظارتی با لحاظ نکات توجه به تامین به موقع نیازهای مهم کشور گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی"، معاون وزیر و رئیس این سازمان در جلسه شورای مدیران ستادی و استانی ؛ پس از یادی از مظلومیت مردم غزه و سکوت مجامع بین المللی در مقابل جنایات وحشیانه رژیم صهیونسیتی گفت: تامین امنیت غذایی جامعه مهمترین ماموریت و وظیفه سازمان دامپزشکی کشور است و تمامی مدیران و کارکنان این سازمان در حفظ این مهم دریغ نخواهند کرد.
 
دکتر نوروزی افزود: وقتی جمهوری اسلامی ایران برای مردم اهمیت قائل است، باید هر مسئول نیز به فراخور جایگاهش تمهیدات لازم را جهت تسهیل این مهم از روند برنامه ریزی تولید گرفته تا نظارت، پیشگیری بهداشتی و توزیع اعمال نماید.
 
 
معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه مدیران کل دامپزشکی استان‌ها در جلسات استانداری‌ها یا هر نشست و مرجع تصمیم‌ساز و تصمیم گیر از جایگاه علمی و فنی و اهمیت توجه به نقش دامپزشکی در امر امنیت غذایی دفاع تمام قد کنند گفت: در این میان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان مبنی بر دقت در صحّت آمارها به اصلاح این امر به صورت تخصصی در ستاد مرکزی و استان‌ها مبادرت ورزند.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواستار به روز رسانی تمام نرم افزارهای سازمان و تجمیع آنها در یک سامانه جامع قدرتمند گردید و افزود: با توجه به اینکه سازمان دامپزشکی کشور رئیس شورای پژوهشی دامپزشکی است،مدیران مسائل لازم برای تصمیم گیری در این شورا را با ارائه جزییات دقیق موضوع در دستور کار قرار دهند.
 
دکتر نوروزی همچنین با یادآوری تاسیس مرکز تحقیقات بیماری‌های منتقله از دام به انسان و اهمیت توفیق عملکرد آن گفت: این مرکز باید جدی و فراگیر فعالیت کند و اطلاعات دقیق و کاربردی آن مستند نگاری شود.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور همچنین بر لزوم دقت نظرهمگان بر ممانعت از هرگونه محصول دامی غیرحلال تاکید کرد و این امر را به ویژه در کشوری اسلامی بسیار حائز اهمیت برشمرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین "مهدی رنجبران"، سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه نیز در این نشست با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رجب به عنوان ماه خدا و متعاقب آن در پیش بودن ماه‌های مبارک شعبان و رمضان، خواستار افزایش معرفت پیروان مسلمان نسبت به خدا و سپس ارزش‌های ماه‌های شعبان و رمضان به ویژه شب‌های قدر در سعادت دنیوی و اخروی گردید.
 
وی همچنین با استناد به فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی، ایام دهه مبارک فجر را فرصتی گرانبها برای تبیین ارزش‌های حاصل شده از انقلاب مانند شهادت طلبی و جهادگری در راه خدا دانست و گفت: تمام همکاران باید ضمن حضور پرشور در صفوف به هم فشرده نماز جماعت ادارات کل استان‌ها، از هر شیوه ممکن جهت معرفی دستاوردهای درخشان جمهوری اسلامی برای کشور استفاده نمایند.
 
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه مدیران کل ستادی سازمان دامپزشکی کشور توضیحاتی مبنی بر ماموریت و برنامه های سال پیش رو را ارائه کردند.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314497
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه