• 1403/04/18 - 08:17
  • تعداد بازدید: 5297
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر نوروزی:

حضور مدیران کل استانی در شورای برنامه ریزی استانداری‌ها بسیار مهم است

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «مجتبی نوروزی» معاون وزیر و رئیس این سازمان در نشست شورای مدیران پس از تسلیت شهادت سید‌الشهدا (ع) و یاران شهید آن امام بزرگوار و تبریک انتصاب دکتر «مسعود پزشکیان» به مقام ریاست جمهوری افزود: رئیس جمهور جدید کشورمان با توجه به سوابق مدیریتی خوب و زندگی مردمی که دارند و شخصا شاهد ساده زیستی و زندگی به دور از تکلّف و تشریفات ایشان بوده ام، امیدوارم ایشان اقدامات موثری را در راستای منافع ملی رقم خواهند زد.
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بخش دیگری از مقدمه سخنان خود در این نشست به تشریح بخشی از فلسفه واقعه عاشورای حسینی و درس‌های آموزنده از این حماسه تاریخی و نکات  قابل تامل آن پرداخت.
 
وی در ادامه پس از مباحث طرح شده از سوی برخی مدیران ستادی سازمان بر شرکت مدیران کل دامپزشکی در استان‌ها درشوراهای برنامه ریزی استانداری‌ها تاکید کرد و نام استان‌هایی که در شوراهای برنامه ریزی استانداری شرکت می‌کنند برشمرد.
 
دکتر نوروزی در ادامه از استان‌هایی که تاکنون جهت حضور در شوراهای برنامه ریزی استان موفق نشدند خواستار تسریع و تلاش این ادارات کل استانی برای پیوستن سریع تر به شوراهای برنامه ریزی در استان گردید.
 
 
وی با تشکر از دکتر «آرش آذرنوش» مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی در خصوص اعتبارات توازن بر اهمیت افزایش اعتبارات استانی باتوجه به اینکه سهم این اعتبارات بیش از ۶۵ درصد کل اعتبار سازمان دامپزشکی کشور، تاکید نموده اند.
 
دکتر نوروزی همچنین از هماهنگی صورت گرفته جهت ملّی شدن تسری‌های دامپزشکان از معاونت توسعه مدیریت و منابع و  مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و مطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور تشکر کرد و افزود: با توجه به اهمیت موضوع، عملکرد مدیران کل در افزایش اعتبارت سرمایه و هزینه ای استانی، ارزیابی و به صورت یک گزارش جامع و نهایی جهت بررسی عملکرد ادارات کل دامپزشکی استان‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 322258
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه