• 1402/05/18 - 08:45
  • تعداد بازدید: 1046
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حجت الاسلام و المسلمین ربانی:

دامپزشکی نقش مهمی در امنیت غذایی و سلامت مردم دارد

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه شاید مردم و بخشی از همکارانمان در جهاد کشاورزی اهمیت و نقش دامپزشکی را آن‌طور که باید نیافته باشند، گفت: دامپزشکی نقش بسیار مهمی در امنیت غذایی و سلامت مردم دارد و اگر به درستی عمل کند مایه آبروی جمهوری اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار دکتر وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع)، از زحمات دکتر آقامیری رئیس سابق دامپزشکی کشور قدردانی کرد و گفت: دکتر آقامیری زحمات بسیاری برای ارتقای سازمان دامپزشکی و ساماندهی آن کشیدند.
وی در ادامه برای دکتر صالحی در مسئولیت جدید در سازمان دامپزشکی آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری نمود: مدیر جدید سازمان دامپزشکی با ابتکارات و خلاقیت‌های بهتر، زمینه موفقیت بیش از پیش این سازمان را فراهم آورند.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه شاید مردم و بخشی از همکارانمان در جهاد کشاورزی اهمیت و نقش دامپزشکی را آن‌طور که باید نیافته باشند گفت: دامپزشکی نقش بسیار مهمی در امنیت غذایی و سلامت مردم دارد و اگر به درستی عمل کند مایه آبروی جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه مدیران و کارکنان دامپزشکی نیاز است اهمیت کار خود را بیش از دیگران دریابند، تصریح کرد: اگر شما به اهمیت کار خود اعتقاد داشته باشید متناسب با این اهمیت وقت گذاری و برنامه‌ریزی می‌کنید و اگر این اهمیت را به درستی نیابید ممکن است خیلی اهتمام نداشته باشید.حجت الاسلام و المسلمین ربانی داشتن برنامه منظم برای ارتقای سازمان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: مدیران سازمان‌ها بایستی یک برنامه پنج‌ساله تهیه کرده و بر اساس آن برنامه‌ریزی و مدیریت کرده و سازمان‌ها را روزمرگی خارج کنند.
در ابتدای این جلسه دکتر صالحی به اهمیت نقش ناظرین شرعی اشاره کرد و بر ارتباط کامل سازمان دامپزشکی با حوزه نمایندگی ولی فقیه در تمامی استان‌ها تأکید کرد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 305952
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه