• 1402/11/03 - 18:33
  • تعداد بازدید: 469
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور مطرح شد

در سامانه سیام نگاه مردم محور داریم

دکتر امین اسدی در نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور گفت :خدمات رایگان در اردوهای جهادی رضایتمندی جامعه روستایی و عشایری را به دنبال داشته است.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور با حضور دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی ، مهندس حامد فاضلی کارشناس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و مدیران روابط عمومی استانهای اصفهان ، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس ، هرمزگان و بوشهر در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر برگزار شد.
 
بر اساس همین گزارش دکتر امین اسدی  در ابتدای جلسه اظهار داشت : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین اقدام، جهاد تبیین است و در این راه از تمامی ظرفیت های ممکن رسانه ای با عملکرد خوب استانها و برنامه ریزی سازمان بکار گرفته شده است.
 
وی در خصوص تاثیرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد: در جهاد دامپزشکی اقدام بی نظیری در حوزه های مختلف خدمات رسانی به جامعه روستایی و عشایری ارائه شده و خدمات رایگان به عموم دامداران رضایتمندی آنان را به دنبال داشته تا به نوعی دامپزشکی به عنوان پرچم دار نهضت خدمت رسانی معرفی شود .
 
دکتر اسدی افزود: سامانه سیام دامپزشکی با شش زیر سامانه به عنوان اولین سامانه جامع ارتباط مردمی دستگاههای اجرایی در حال راه اندازی است و در این سامانه  نگاه مردم محور داریم و دریافت پیامهای مردمی و مرتفع کردن مشکلات آنان در اولویت قرار دارد.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر,اخبار روابط عمومی
  • کد خبر : 314088
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه