با حضور سرپرست وزارت جهادکشاورزی رقم خورد:
رونمایی و بهره برداری از سامانه هوشمند "سیام" با هدف یکپارچه سازی ارتباطات مردمی در دامپزشکی
سامانه یکپارچه ارتباط مردمی سازمان دامپزشکی کشور (سیام) تحت مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور راه اندازی گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، همزمان با حضور دکتر "سید محمد آقامیری" سرپرست وزارت جهادکشاورزی در تبریز و گردهمایی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی، سامانه یکپارچه ارتباط مردمی سازمان دامپزشکی کشور (سیام) تحت مدیریت روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور راه اندازی گردید.
این سامانه الکترونیکی که در اقدامی خلاقّانه و به موقع برای ارتباط مستقیم عموم مردم با تمامی اجزای سازمان دامپزشکی کشور توسط دفتر روابط عمومی سازمان طراحی گردیده است؛ از این جهت حائز اهمیت است که ایجاد کننده پل ارتباطی دو طرفه بین بهره برداران، متقاضیان و مدیران است. به ویژه آنکه به صورت هوشمند و کارا طراحی شده و در هر لحظه شنونده نظرات، مشکلات، انتقادات، پیشنهادات و پاسخگویی به نیازهای متفاوت مردم کشورمان است.
سامانه یکپارچه ارتباط مردمی سازمان دامپزشکی کشور (سیام) از زیرسامانههای تلفنی 1512، تکریم ارباب رجوع، پیامک و نظرسنجی، دسترسی به انتشار آزاد اطلاعات، گفت و گو و سوت زنی تشکیل شده است. این سامانه به گونهای طراحی شده است تا فرآیند تماس و اطلاعرسانی ساده باشد و در مواقع بحرانی، قابلیت پاسخگویی داشته باشد.
این سامانه به منظور مدیریت صحیح اطلاع رسانی، اخذ نظرات و گزارشات مردمی، سامانه یکپارچه الکترونیکی سیام با جمع آوری نظرات مردمی، انتقادات سازنده و ارائه پیشنهادات و تجزیه و تحلیل آنها و ارائه بسته گزارشی هوشمند به مسئولین در جهت رفع موانع موجود، رسالت خود را به سرانجام میرساند. همچنین با اخذ نظرسنجی و صحّتسنجی آن از عملکرد زیر مجموعههای ستادی و استانی دادهها را جمع آوری، جمع بندی و تدابیر موثر جهت رفع مشکلات را اجرایی میکند.
سامانه یکپارچه الکترونیکی سیام علاوه بر کاهش زمان رسیدگی و کاهش مراجعات مردم به سازمان دامپزشکی کشور، این قابلیت را دارد تا میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده توسط سازمان دامپزشکی را اندازه گیری کند.
این سامانه به منظور فراهم کردن اجرای بهینه خدمات رسانی برای تمامی اقشار جامعه و نیز بیان درخواست، مسائل و مشکلات با بالاترین مقام مسئول در سازمان دامپزشکی کشور طراحی گردیده است و ثبت اینترنتی درخواست ملاقات حضوری با ریاست سازمان یا سایر مسئولین سازمان به راحتی میسر می گردد. این سامانه با ایجاد درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی، امکان تعیین وقت و ملاقات با مسئولین سازمان را فراهم میکند .
Leave a Comments