• 1402/03/29 - 08:36
  • تعداد بازدید: 1084
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکترخورشیدوند اعلام کرد:

شجره ی جهاد دامپزشکی امروز درختی باصلابت است که میوه ی آن حضور نیروهای انقلابی در سازمان و خدمت به آحاد محرومان است

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر محمدمهدی خورشیدوند مشاور رییس سازمان دامپزشکی گفت: قرارگاه جهاد دامپزشکی کشور مولود تفکر جهادی دکتر آقامیری بود و امروز از نهالی کوچک به درختی با صلابت تبدیل شده است که میوهای آن حضور نیروهای انقلابی در سازمان و کمک به محرومان است.


مشاور معاون وزیر اعلام کرد:تمام نیروهای جهادی کشور که اکنون بیش ۴۰۰۰ نفر در سراسر کشور هستند یکدیگر را شناخته اند و با همکاری ارکان قرارگاه و حمایت‌های بی دریغ سپاه و بسیج سازماندهی و متمرکز شده اند.


وی گفت:برادر ارجمند جناب آقای دکتر صالحی را که از فرزندان معظم شهدا هستند فردی انقلابی،جهادی،قاطع و پاکدست میدانم و نیروهای جهادی با تمام توان در راستای ماموریتها در کنار ایشان خواهند بود.


و بنده نیز به عنوان خادم نیروهای جهادی کشور در خدمت ایشان هستم و اجازه نخواهیم داد تا منویات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور در حوزه اقدامات جهادی که در سازمان دامپزشکی نهادینه شده است لحظه ای متوقف شود.


وی همچنین گفت: رزمایش های جهادی در استانهای به ترتیب همدان،گیلان،لرستان و گلستان در تیرماه باحضور مسئولین سازمان و حضور بنده و ارکان قرارگاه با قدرت برگزار خواهد شد.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 303438
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه