• 1403/03/14 - 00:06
  • تعداد بازدید: 235
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور،متن پیام دکتر مجتبی نوروزی معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵خرداد ۱۳۴۲ شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان های والای امام خمینی (ره) با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل های سایر آزادی خواهان جهان نفوذ کرده و درحال به ثمر نشستن است.
 
امام (قدّس سرّه) یک اندیشه بیّن و محکم داشت. تبیین اندیشه امام بدون ولایت فقیه، بدون مردم داری، بدون استکبار ستیزی، بدون محروم نوازی و مبارزه با ظلم و فساد، یک نسخه غیر حقیقی و تحریف شده است.
 
امام خمینی(ره) نامی به بلندای تاریخ آزادی خواهی و حق طلبی ملت بزرگ ایران اسلامی است. بزرگ مردی از سلاله اولیاء، بزرگ زمان و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص)، اگرچه ۳۵ سال از رحلت آن مرد خدایی می گذرد اما همچنان امواج رهایی بخش انقلاب اسلامی در بحر بیکران آزادیخواهی جهان پرخروش است و پهنه ای عظیم از هویت و استقلال طلبی و بیداری، ملل آزاده را در برگرفته است؛ خروشی عظیم که با اراده خداوند و بدست مرشد الهی، پیرفرزانه، خمینی کبیر از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر نشست.
 
۱۵خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. .این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است.
 
اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد، ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسالت دارم.
 
 
دکتر مجتبی نوروزی
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 320492
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه