• 1398/12/15 - 13:26
  • تعداد بازدید: 537
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اقدامات دامپزشکی استان درراستای مبارزه بابیماری کرونا از زبان مدیرکل دامپزشکی لرستان

دامپزشکی لرستان همزمان با وظایف روزانه خود در راستای خدمات رسانی به بهره برداران دامپزشکی ،اقدام به ضدعفونی مراکز جهادکشاورزی وساختمان ومحوطه سپاه پاسداران در سطح استان نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان،دکتر محمدخانی مدیرکل دامپزشکی استان لرستان در خصوص اقدامات انجام شده در مبارزه بابیماری کرونا گفت: باتوجه به ورود ویروس کرونا به استان ،سعی کردیم اقدامات پیشگیرانه در مقابله با شیوع این بیماری در اداره کل دامپزشکی وسایرمراکز استان داشته باشیم. لذا در همین راستا ماسک ودستکش به تعدادکافی دراختیار همکاران قرارگرفت ومحوطه وتمامی سالنهای اداره دراستان وشهرستانها ضدعفونی گردید.

وی افزود :همچنین باتوجه به هماهنگیهای صورت گرفته با سازمان جهادکشاورزی استان وسپاه پاسداران بطور همزمان در استان وسایرشهرستانها اقدام به عملیات ضدعفونی در مراکز مذکور در خصوص مبارزه با ویروس کرونا نمودیم همچنین در بعضی شهرستانها نیز ادارات دامپزشکی اقدام به ضدعفونی در مدارس نمود،لذا امیدواریم گام خوبی در راستای جلوگیری ازشیوع این بیماری برداشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان یادآورشدند: از همکاران عزیز نیز تقاضاداریم تابارعایت نکات بهداشتی لازم در محیط کار ومنزل از شیوع این بیماری ویا مبتلاشدن به آن جلوگیری نمایند.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 250092
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه