• 1403/04/22 - 13:44
  • تعداد بازدید: 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیران فنی و اداری اداره کل دامپزشکی استان گلستان با حضور دکتر برائی نژاد

سومین جلسه شورای هماهنگی مدیران فنی و اداری اداره کل دامپزشکی استان گلستان همزمان با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل دفتر برنامه وبوجه ومطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، سومین جلسه شورای هماهنگی امور فنی و اداری اداره کل دامپزشکی استان در محل سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی این اداره کل با حضور دکتر برائی نژاد معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی و دکتر آذرنوش مدیرکل محترم برنامه وبوجه ومطالعات اقتصادی سازمان دامپزشکی کشور تشکیل گردید.  
 
 در این جلسه دکتر علی کاووسی مدیر کل دامپزشکی استان به ارائه گزارش مبسوطی از ظرفیت استان در حوزه های مختلف دامپزشکی پرداخت
 
وی ضمن قدردانی از عملکرد و توانمندیهای همکاران دامپزشکی استان گلستان خواستار تحقق مطالبات و حق وحقوق آنان شد. 
 
 در ادامه دکتر برائی نژاد با اشاره به فعالیت های خطیر سازمان دامپزشکی کشور در بحث امنیت غذایی و تامین بهداشت عمومی با اشاره به ظرفیت و توانمندی بالای نیروی انسانی در حوزه های مختلف و با تلاشهای شبانه روزی همکاران زحمتکش دامپزشکی شاخصهای عملکردی هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی ارتقا یافته است.
 
 وی اظهار امیدواری نمود:  با اجرای آئین نامه های اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی مسائل و مشکلات همکاران کاسته شود و در راه رسیدن به اهداف خود که ارتقاء سطح بهداشت عمومی جامعه می باشد موفق تر عمل خواهد شد.
 
همچنین دکتر آذرنوش ضمن بیان برنامه جامع اقدامات دامپزشکی اظهار داشت: تمامی مدیران ستادی و روسای شهرستانی ادرات دامپزشکی استان با بیان اهداف کمی و ارائه راهبردها با در دست داشتن سیاستهای اجرایی جهت اقدام در جلسات داخل استانی با دستگاههای ذیربط در قالب همین برنامه به دفاعیات به حق خود بپردازند.
 
 در بخش دوم این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه ، برنامه ها و اقدامات کلیه بخشهای اداری و فنی و شهرستانها برای اجرا در سال 1403 مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است رؤسای دامپزشکی شهرستانها، رؤسای ادارات فنی و اداری، معاون سلامت و حراست ،در اداره کل دامپزشکی استان اجرای طرحها ومصوبات کاری خود را اعلام نمودند.
  • گروه خبری: اخبار داخلی
  • کد خبر : 322462
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه