• 1399/02/09 - 09:16
  • تعداد بازدید: 706
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت:

تعامل سازنده بین اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی استان زمینه ساز کسب موفقیت و حفظ منافع مشترک است

جلسه مشترک اداره کل دامپزشکی استان یزد با سازمان نظام دامپزشکی در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان برگزار و بر لزوم همکاری بین این دو نهاد تاکید گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد ، علی فاتحی نیا گفت: هدف اصلی ما حفظ منافع مشترک مجموعه دامپزشکی در بخش خصوصی و دولتی در راستای سلامت جامعه می باشد و با توجه به آنکه استان یزد در واگذاری امور پیشرو می باشد، همچنین کیفیت و توسعه متوازن خدمات در کلیه شهرستان های استان مد نظر میباشد.

وی با بیان آنکه رویکرد دامپزشکی نظارت بیشتر بر واحدهای تحت نظارت دامپزشکی می باشد ، خواستار وجود اکیپ های نظارتی مشترک با همکاری نظام دامپزشکی شد.

این مقام مسئول با اشاره به اهمیت فعالیت بخش خصوصی، بر نظارت و  مدیریت بخش های مختلف این مجموعه ها علی الخصوص مسئولین فنی واحد های تولیدی تاکید کرد .

وی با بیان لزوم تقویت ارتباط با جامعه هدف به منظور سهولت انجام کار، بر کار مشترک بین نظام و اداره کل دامپزشکی استان، در حوزه روابط عمومی تاکید کرد و خواستار تهیه فصل نامه مشترک جهت اطلاع رسانی بیشتر به مخاطبان شد.

در ادامه رئیس نظام دامپزشکی استان با بیان چالش ها و مشکلات بخش خصوصی و لزوم حمایت از بخش خصوصی به طرق مختلف و همچنین اقدامات صورت گرفته به منظور حفظ حقوق مسئولین فنی، با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی بر  تهیه فصلنامه مشترک استقبال نمود.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 251495
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه