• 1399/04/16 - 08:37
  • تعداد بازدید: 1044
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در دیدار مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان با نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان شد:

حل مسائل و مشکلات مردم در استان نیازمند همکاری، همفکری و ارائه راهکار مناسب است

دیدار دکتر مهدی حسینی و دکتر مالکی آغازی برای همکاری های بعدی جهت حل مشکلات استان در حوزه ی دامپزشکی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سیستان و بلوچستان، دکتر مهدی حسینی مدیر کل دامپزشکی استان با دکتر مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی دیدار داشت و در این دیدار ضمن ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده توسط دامپزشکی به بیان مسائل و مشکلات این حوزه در استان پرداخت و خواستار همکاری برای رفع این موانع شد.

دکتر مهدی حسینی گفت: استان دارای ظرفیت های بالقوه بوده و باید برای استفاده از این ظرفیت ها و بالفعل شدن آن کوشید همانطور که در بحث واردات دام از مرزهای استان با وجود مسائل و مشکلات بسیار، سخت کوشی همکاران ما باعث کاهش کانون های بیماری و همچنین کاهش چشمگیر قاچاق دام زنده شد و درپی موفقیت در ورود دام زنده کشتاری و کاهش کانون های بیماری موفق به کسب مجوز ورود دام مولد و پرواری شدیم و با وجود شرایط جدید آب و هوایی موقعیت های مناسبی را پیش رو داریم.

در این دیدار مدیر کل دامپزشکی استان به بیان مسائل و مشکلات موجود در حوزه دامپزشکی همچون مسائل مرتبط با واردات دام و حمل دام بومی به سایر نقاط کشور، مشکلات درگیر در حوزه طیور مانند موانع فعالیت کشتارگاه های طیور و ارائه راهکار برای حل این معضل، مباحث مرتبط با آبزیان و صادرات آن و همچنین مشکلات مردم در زمینه های مرتبط با دامپزشکی پرداخت.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات استان نیاز است باهم بنشینیم و با همفکری راهکار مناسب را پیدا کنیم و

از شما می خواهم در حل مسائل استان در زمینه دامپزشکی همکاری کمک کنید و برای رفع مشکلات راهکار بدید، این خیلی برای ما مهم است که بتوانیم به مردم کمک کنیم.

دکتر مالکی تصریح کرد: نباید بحران ایجاد کنیم و مانع تولید شویم، از طرح هایی که به نفع مردم است حمایت و پشتیبانی می کنیم و  باید با همکاری مجلس شورای اسلامی دستورالعمل و بخشنامه هایی که ایجاد زحمت برای مردم کرده و مانع جهش در تولید می باشد را تعدیل کرد.

در پایان دکتر حسینی اظهار داشت: ما از راهکار هایی که به مردم کمک کند به ویژه در زمینه دامپزشکی استقبال می کنیم و با تمام تلاش همکاری کرده و به کاهش فشار وارده بر مردم کمک کنیم.



  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 253512
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه