• 1396/06/11 - 12:00
  • تعداد بازدید: 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام شهرستان گرمسار با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام شهرستان گرمسار با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، دکتر مهدی خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور در آئین افتتاح کارخانه تولید خوراک دام شهرستان گرمسار در استان سمنان که با حضور مقام عالی وزارت برگزار شد ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه بر ضرورت ارتقاء کیفی تولیداتی که به مصرف خوراک دام می رسد تاکید و با اشاره به اینکه خوراک دام نقش مستقیم بر کیفیت و سلامت فرآورده های خام دامی دارد کنترل و نظارت های بهداشتی دامپزشکی را از موثرترین راه تضمین سلامت و بهداشت عمومی جامعه ارزیابی نمودند.


ایشان همچنین با اشاره به نظارت های بهداشتی و شرعی دامپزشکی در روز عید سعید قربان بر دام های قربانی، تاکید نمودند: حدالامکان مردم عزیز سعی نمایند دام قربانی را در محل کشتارگاههای دام که شرایط و امکانات لازم جهت ذبح و آماده سازی لاشه ها به صورت بهداشتی دارند ذبح و قربانی نمایند و الزامات و ضرورت های بهداشتی مورد نیاز را فراهم آورند.


دکتر خلج در سفر یک روزه به شهرستان گرمسار استان سمنان در افتتاح کارخانه تولید خوراک دام شرکت تعاونی گاوداران شهرستان با بیش از 2000 نفر عضو حضور یافتند.


این کارخانه که توسط تعاونی گاوداران گرمسار با سرمایه گذاری بیش از 80 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است توانایی تولید بیش از 60 هزار تن انواع خوراک دام را در سال دارد و در شهرک صنعتی شهرستان گرمسار واقع شده است.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 203629
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه