• 1396/11/23 - 12:00
  • تعداد بازدید: 161
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

افتتاح یک مرکز قطعه بندی و بسته بندی مرغ با حضور مدیرکل دامپزشکی و مسئولین ارشد استانی در همدان

بمناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک مرکز قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ با حضور «دکترحاجی بابایی»نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، «مهندس شاهرخی»معاون سیاسی،امنیتی،اجتماعی استانداری، «مهندس تعالی» فرماندار شهرستان،«دکتر رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان و «دکترنقی پور» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان «دکتر حاجی بابایی» نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت: در کشور باید 770 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شود که 200 هزار میلیارد از طریق سرمایه‌گذاری خارجی، 80 هزار میلیارد از طریق صندوق توسعه، 80 هزار میلیارد از طریق نهادهای غیردولتی و بقیه از طریق بانک‌هاست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه هیچ راهی جز بکارگیری و استفاده از امکانات بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال نیست، ادامه داد: خوشبختانه این همکاری و همراهی در استان وجود دارد و هیچ کس به دنبال حاشیه‌سازی نیست و از همراهی و مساعدت مسئولین استان و شهرستان برای احداث این مجموعه قدردانی کرد.

«مهندس شاهرخی» معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان نیز در آیین افتتاحیه واحد قطعه بندی مرغ با گرامیداشت دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به جریان شکل گیری و تداوم انقلاب اظهار داشت: در شرایط سخت و هجوم استکبار به ایران عزیز و غارت منابع و همچنین تلاش برای از بین بردن ارزش های اسلامی موجب شد که امام(ره) رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت استکبار را پایین بکشد.

وی از فعالتیهای انجام شده در بخش های مختلف جهت اشتغال زایی توسط مسئولین استان را مهم توصیف کرد و از زحمات دامپزشکی استان در جهت نظارت بر مواد خام دامی و ارتقاء سطح بهداشتی جامعه تقدیر نمود.

«دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان نیز در مراسم افتتاحیه و بازدید از واحد با ارائه گزارشی از روند آغاز بکار این مجموعه اظهار داشت: این مرکز بسته بندی با نظارت مستقیم دامپزشکی و با اخذ کد پروانه بهره برداری دامپزشکی اقدام به قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ می‌نماید.

وی با اشاره به وجود کارگاه‌های مشابه در استان گفت: تغییر فرهنگ مصرف خانوار به سوی مواد پروتئینی بسته بندی شده علاوه بر صرفه اقتصادی به ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه نیز کمک می‌کند.

وی گفت: یکی از اولویت های کاری دامپزشکی استان از سال 95 کمک به راه اندازی، توسعه مراکز بسته بندی محصولات دامی بهداشتی و دارای شناسنامه بوده که از 19 واحد به 32 واحد در سال 96 رسیده است.

شایان ذکر است مرکز بسته بندی مذکور در زمینی به مساحت 1250 متر مربع با هزینه ای بالغ بر ده میلیارد ریال احداث شده و با تولید روزانه 6 تن گوشت مرغ بسته بندی شده توانسته است برای 15 نفر اشتغال زایی مستقیم و برای 15 نفر اشتغال زایی غیر مستقیم را فراهم نماید.



 




  • گروه خبری:
  • کد خبر : 191063
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه