• 1396/04/13 - 12:00
  • تعداد بازدید: 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید کارشناس اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از واحدهای متقاضی تاسیس خدمات بهداشتی دامپزشکی شهرستان طرقبه - شاندیز

روابط عمومی شبکه دامپزشکی طرقبه - شاندیز، از بازدید دکتر گل آبادی، کارشناس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی خراسان رضوی از واحدهای متقاضی تاسیس خدمات بهداشتی دامپزشکی، در این شهرستان خبر داد .

رییس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت: لزوم احداث واحدهای بسته بندی انواع گوشت قرمز و سفید در این شهرستان بواسطه وجود مراکز پذیرایی متعدد کاملا ضروری به نظر می رسد. لذا این شبکه نسبت به رعایت کلیه ضوابط بهداشتی در احداث این گونه واحدها اهتمام جدی دارد.

دکتر هادی شایسته اشاره کرد: در همین راستا به جهت هدایت اصولی سرمایه گذاری در این بخش، کلیه متقاضیان فعالیت در این عرصه بایستی قبل از هر اقدامی، موافقت های اولیه را از دستگاه های مرتبط دریافت نمایند، که به همین منظور کارشناس واحد نظارت دامپزشکی استان از دو مورد متقاضی بسته بندی گوشت قرمز و تخم مرغ به اتفاق کارشناسان شهرستان، بازدید نمود.

وی در پایان افزود: علیرغم اینکه تعداد دو واحد بسته بندی گوشت قرمز با تولید روزانه 6 تن در این شهرستان تحت نظارت این شبکه مشغول بکار می باشند، با توجه به نیاز واحدهای پذیرایی، افزایش سرمایه گذاری در این بخش کاملا ضروری به نظر می‌رسد.

  







  • گروه خبری:
  • کد خبر : 194249
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه