• 1396/09/01 - 12:00
  • تعداد بازدید: 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برقراری گشت های مشترک قرنطینه دامپزشکی قزوین

گشتهای مشترک اداره کل دامپزشکی و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین در راستای اجرای مصوبات کارگروه قاچاق دام استان اجرا خواهد شد.

 

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای مصوبات کارگروه مبارزه با قاچاق دام استان مبنی بر انجام گشت های مشترک با سایر دستگاه های عضو کارگروه ، با توجه به هماهنگی بعمل آمده با اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان جهت انجام گشت های مشترک یک اکیپ گشت سیار قرنطینه متشکل از کارشناسان خبره دامپزشکی در معیت اکیپ مستقر اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای شهرستان و پلیس راهور استان به انجام وظیفه خواهند پرداخت.

 

دکتر سید بهمن نقیبی تصریح کرد: استقرار واحد گشت مشترک در زمان و محل یاد شده با توجه به هماهنگی های بعمل آمده ، برای کنترل تردد خودرو های حامل محموله های دامپزشکی بوده و در صورت کشف وتوقیف موارد تخلف ، اقدامات لازم باهماهنگی دامپزشکی شهرستان برای تنظیم صورتجلسات ، توقیف و ضبط محموله و نگهداری در محل قرنطینه به عمل خواهد آمد.

دکتر نقیبی در بخش دیگری از صحبتهایش کنترل تردد غیر مجاز دام را یکی از راههای پیشگیری از شیوع بیماریهای دامی دامنست و به دامداران توصیه کرد: از هرگونه نقل و انتقال غیر مجاز دام خودداری کنند.
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 196027
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه