• 1396/11/19 - 12:00
  • تعداد بازدید: 148
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

برگزاری مراسم بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی

مراسم بزرگداشت سی و نهمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی با حضور پرشور کارکنان این اداره کل برگزار شد.



به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه، خیرمقدم گوئی و تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: تمامی مسئولین بایستی با بهره‌گیری از منویات حدیث شریف "حاسبوا انفسکم قبل ان تحاسبوا"، عملکرد خود را در ترازوی قیاس وجدان خود  قرار دهیم و به نوبه خود وظایف محوله را با مسئولیت پذیری کامل و به نحو احسن انجام دهیم که در اینصورت بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.





وی افزود: افرادی معاند قصد دارند با القای حس ناامیدی در جامعه، مردم را از انقلاب و رهبری دلسرد کنند، که بایستی با هوشیاری کامل و تأکید بر خدماتی که این انقلاب در طول 39 سال عمر پربرکت خود به ملت شریف ایران ارائه داده است، از ایجاد این حس جلوگیری کرد.





مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی اظهار داشت: استقلال کشور که یکی از بزرگترین نعمتهای الهی بوده نیز، از هدایای همین انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی بوده است.



دکتر بهداد با تأکید بر اهمیت نقد در جهت ایجاد پیشرفت خاطر نشان کرد: در همین راستا دستبوس افرادی هستم که ایرادات بنده را منتقدانه به گوش اینجانب می‌رسانند.





در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نجفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با قدردانی از دکتر بهداد مدیرکل دامپزشکی استان به جهت برپایی این مراسم، انقلاب اسلامی را یک رویداد استثنایی از نگاه تحلیلگران سیاسی برشمرد که تاثیر شگرفی در کشورهایی منطقه و جهان داشته است.





وی ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و تبریک این ایام خجسته و درود برای روح پرفتوح امام راحل گفت: در سال 2009 میلادی پایه‌ریزی تشکیل داعش توسط سازمانهای سیا و موساد انجام شد تا در سال 2013 تعریف جدیدی از دین اسلام در کشورهای اسلامی با نشانه‌ها و نمادهایی نظیر پرچم و چهره‌های خاص، تحت عنوان حکومت اسلامی شام و عراق ارائه دهد.



حجت الاسلام والمسلمین نجفی اظهار داشت: این اقدام خبیثانه که جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده بود با درایت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و رشادت‌های جوانان مومن این مرز و بوم، نابود گردید.





وی خاطر نشان کرد: اما دشمنان این مملکت همچنان از هر نوع ابزاری برای ضربه زدن به این نظام و مردم استفاده می کنند، که نمونه‌ای از آن اغتشاشات اخیر بود که به خواست خداوند متعال این اقدام نیز در نطفه خفه شد چرا که این انقلاب، که با خون جوانانش آبیاری و به ثمر نشسته است، ممکن نیست با توطئه های دشمنان خارجی آسیب و خللی به آن وارد شود.



در پایان این مراسم مسابقه‌ای حضوری با موضوع انقلاب اسلامی بین حاضرین برگزار شد و به نفرات برنده جوایزی اهداء گردید.








  • گروه خبری:
  • کد خبر : 195469
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه