• 1396/06/14 - 12:00
  • تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مسابقه ورزشی داژبال ویژه بانوان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی به مناسبت بزرگداشت 14 مهر روز ملی دامپزشکی

مسابقه ورزشی داژبال ویژه بانوان اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی به مناسبت 14 مهر روز ملی دامپزشکی با حضور بانوان شاغل و خانواده کارکنان این اداره کل برگزار شد.



مسئول امور بانوان و خانواده اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی گفت: اولین مسابقه از سری مسابقات تدارک دیده شده برای بانوان به مناسبت بزرگداشت  14 مهر، روز ملی دامپزشکی در رشته داژبال در قالب تیم های سه نفره در تاریخ 96/06/13 در جدول تک حذفی برگزار گردید.


مهدیه اسعدی افزود: در این مسابقه بانوان شاغل در اداره کل و سایر شهرستانها و همچنین خانواده کارکنان دامپزشکی در سطح استان شرکت داشتند.


ایشان بیان کرد: این مسابقه از ساعت 9 صبح در محل سالن ورزشی جهاد کشاورزی آغاز و تا ساعت 12 به طول انجامید و در پایان تیم های برتر به قرار ذیل معرفی گردید.


 مقام اول : خانم ها مهدیه اسعدی، زهرا رحیمی، مریم رحیمی


مقام دوم : خانم ها نیره رحیمی، سیمین رحیمی، الهام عطایی


مقام سوم : خانم ها نازیلا نراقی، نادیا صدقیانی، ماریا رستم زاده


وی خاطرنشان کرد: این مسابقات در جهت ایجاد فضای شاد و ارتقاء سطح سلامت روان و جسم بانوان هرساله به مناسبت گرامیداشت روز ملی دامپزشکی برگزار می گردد، و در ادامه برگزاری این سری از مسابقات، مقرر گردید مسابقه بدمینتون در تاریخ 96/06/16 و مسابقه شنا در روز 96/06/20 برگزار گردد.


ایشان در پایان ضمن قدردانی از دکتر احمدی مدیر کل محترم دامپزشکی استان به جهت حمایت از برگزاری این گردهمایی های ورزشی ، ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات به صورت کشوری  نیز برگزار گردد.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 208192
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه