• 1396/06/11 - 12:00
  • تعداد بازدید: 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

حضور نیمروزی معاون استاندار و فرماندار مشهد در طرح ترویجی بهداشتی دامپزشکی عید قربان

معاون استاندار و فرماندار مشهد نیمروز عید قربان را با حضور در بین گروه های دامپزشکی و سرکشی از مناطق مختلف حضور بازرسین دامپزشکی در مشهد سپری کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، محمدرحیم نوروزیان در ساعات ابتدایی صبح عید و پس از حضور در نماز جماعت عید قربان وافتتاح طرح و حرکت خودروهای دستگاه های مختلف که از مبدا شبکه دامپزشکی مشهد صورت گرفت در اولین مقصد خود به آسایشگاه فیاض بخش به عنوان یکی از جایگاه های عرضه و ذبح بهداشتی دام مراجعه و از نزدیک با مراجعان این مرکز به گفتگو پرداخت و از بازار دام و سالن ذبح دام و حضور دامپزشکان حاضر دراین مرکز بازدید نمود.


کشتارگاه صنعتی دام مشهد، مقصد بعدی وی بود که نوروزیان در این بازدید ضمن حضور در جلسه مسئولین مجتمع صنعتی گوشت مشهد و معاونین اداره کل دامپزشکی استان از نزدیک به بررسی مسایل و مشکلات این مجتمع پرداخت.


معاون استاندار در ادامه به دقت تمام بخش های کشتارگاه صنعتی مشهد از مبدا بازار دام و اولین جایگاه حضور مردم و خیرین تا انتهای خط تحویل لاشه دام ذبح شده را بررسی نموده و خواستار رفع مشکلات و معضلات موجود و کاستن از زمان انتظار مردم و خیرین در جایگاه های بهداشتی عرضه دام در سطح مشهد شد.


در جریان این بازدیدها، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان نیز به ارائه گزارشی از وضعیت موجود دامپزشکی استان پرداخت.


دکتر ناصر دربان مقامی اظهار داشت: علیرغم تمام کمبودهای موجود در بودجه و نیروی انسانی، هیچ وقفه ای در ارائه خدمات در حوزه سلامت و امنیت غذایی برای زائران و مجاوران نداشته ایم.


معاون سلامت دامپزشکی استان نیز ضمن اشاره به وجود 185 اکیپ دامپزشکی در عید قربان از حضور 40 ناظر ذبح شرعی در کنار اکیپ های فنی دامپزشکی خبر داد.


دکتر محمد رشتی باف یادآورشد؛ در سال جاری و با تعامل بین بخش های مختلف استان و شهرستان، اطلاع رسانی مناسبی صورت گرفته و این موضوع باعث شده تا به شمار خیرین و مراجعین به مراکز مجاز ذبح دام در سطح استان افزوده شود.
















  • گروه خبری:
  • کد خبر : 201743
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه