• 1396/08/27 - 12:00
  • تعداد بازدید: 103
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در دیدار مدیران ادارات کل دامپزشکی خراسان رضوی و جنوبی عنوان شد: گسترش همکاری استان های خراسان

در دیدار سرپرست اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، دو طرف بر گسترش همکاری های فی مابین تاکید کردند.


در این دیدار که در مشهد صورت گرفت: دکتر احمد شریعتی، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی با اشاره به سابقه استان خراسان بزرگ در پیشرفت های کشور، مرزهای جغرافیای را موانعی برای گسترش همکاری ها ندانست و از اعلام آمادگی مجموعه خراسان رضوی برای گسترش همکاری های فنی و اداری با خراسان جنوبی یاد کرد.


دکتر محمد اصغرزاده نیز که در این دیدار، دکتر محمدعلی بخشی معاون سلامت و مهندس مسعود خیاطی، مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی را به همراه داشت؛ اظهار نمود: خراسان جنوبی را به عنوان سپری بهداشتی برای سلامت کشور تلقی می کنیم و از گسترش همکاری های فنی و ادارای و ارتباطی به طور کامل حمایت می کنیم.


دکتر محمد اصغرزاده در این دیدار، خواستار رفع مشکلات و موانع تبادل محموله های فرآورده های خام دامی از جمله مرغ بدون مصرف آنتی بیوتیک بین دو استان شد و مدیر کل دامپزرشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار قول مساعد داد تا مشکلات و تنگناهای یادشده را در جهت هرچه قانونمندتر نمودن حمل و نقل فرآورده های خام دامی پی گیری نماید.















  • گروه خبری:
  • کد خبر : 199153
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه