• 1396/07/20 - 12:00
  • تعداد بازدید: 85
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

در مراسم روز ملی دامپزشکی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در تهران: از تکنسین بازنشسته اداره کل دامپزشکی استان اردبیل تجلیل شد

همزمان با هفته دامپزشکی در مراسم کشوری روز ملی دامپزشکی که روز 17 مهر ماه در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما در تهران برگزار شد از خدمات 30 ساله محمد بهرام خیاوی تکنسین بازنشسته دامپزشکی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل تجلیل شد. شرح حال مختصر دوران خدمت وی به شرح زیر است:



محمد بهرام خیاوی در سال 1362 به عضویت جهاد سازندگی استان اردبیل درآمد. در سال 1368 با تصویب مجلس شورای اسلامی ، سازمان دامپزشکی کشور و شبکه های دامپزشکی در استانها از وزارت کشاورزی جدا و به وزارت جهاد سازندگی ملحق شد و وی پس از طی دوره 6 ماهه واکسیناتوری و تکنسین دامپزشکی در تشکیلات سازمان دامپزشکی در پست تکنسین دامپزشکی مشغول انجام وظیفه گردید.


 احساس تعهد ، وجدانکاری ، رضایت قلبی و التزام عملی او نسبت به انجام وظایف خود به گونه ای بود که همیشه در امر واکسیناسیون بعنوان یک الگو و نمونه مطرح بود و به ویژه در بین روستائیان استان و عشایر منطقه از محبوبیت خاص برخوردار و زبانزد عام و خاص دامداران و روستائیان بود. تا اینکه در سال 1373  بعنوان جهادگر نمونه استان معرفی شد. محمد بهرام خیاوی با عشق و علاقه 30 سال خدمت صادقانه داشت و در سال 1392 به افتخار بازنشستگی نایل شد.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 199437
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه