• 1396/08/13 - 12:00
  • تعداد بازدید: 84
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور

دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با دکتر یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی دیدار کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، دکتر علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با دکتر یوسفی رییس سازمان جهاد کشاورزی و دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان خراسان شمالی  و دکتر جمشیدنژاد مشاور برنامه ریزی دکتر یوسفی دیدار کرد.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، ضمن تبریک انتصاب آقای دکتر رفیعی پور به عنوان رئیس سازمان دامپزشکی کشور،گفت: در استان خراسان شمالی با 50درصد جمعیت روستایی و 41درصد اشتغال در بخش کشاورزی می توان با برنامه ریزی دانش محور در افزایش شاخص های بهداشتی و تولیدی گام برداشت. استان خراسان شمالی 1درصد وسعت کشور و 4درصد جمعیت دامی کشور را داراست کیفیت محصولات استان در سطح عالی و سالانه حدود 400 هزار رأس دام به خارج استان صادر می گردد.


آقای دکتر یوسفی افزود: مجموعه دامپزشکی استان بسیار  عملکرد خوب داشته و در مسئولیت های محوله بسیار خوب عمل نموده و به جز  اپیدمی تب برفکی ملی سال قبل با مشکل دیگری مواجه نبوده ایم.


ایشان در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست محترم سازمان عنایت بیشتر در بحث تکمیل و تجهیز پروژه آزمایشگاه مرکزی اداره کل و تامین نیروی انسانی جهت قرنطینه استان را خواستار شد.


در این دیدار دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان هم ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر رفیعی پور به این مسئولیت خطیر و آرزوی توفیق برای ایشان از پتانسیل فنی خوب ، تعامل بسیار بالا، نیروهای جوان و کارآمد استان سخن بعمل آورده و از همکاری صمیمانه سازمان جهاد کشاورزی استان با دامپزشکی تقدیر و تشکر نمود.


وی کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در بین دستگاه های اجرائی استان و کسب رتبه برتر در حمایت از حقوق مصرف کنندگان به انتخاب بخش خصوصی در سال 95را ناشی از عملکرد خوب همکاران و تعامل و همکاری بین بخشی عنوان کرد.


دکتر جمشید نژاد هم ضمن توضیح نکاتی در بحث برنامه ریزی  دانش محور و اصولی برای آقای دکتر رفیعی پور در این سمت مهم و تاثیرگذار آرزوی توفیق نمود.


رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر جهت حضور در دفتر ایشان گفت:  نگاه سازمان دامپزشکی کشور به سایر دستگاه ها نگاه دوستی و رفاقت است و با عنایت به مسئولیت حاکمیتی و روستا زاده بودن می خواهیم اینگونه باشیم که مردم جزء مشکلات شخصی خود دغدغه دام بیمار نداشته باشند.


وی ادامه داد: حلقه ارتباطی با روستا سبب می شود گزارشات به موقع داشته باشیم . تلاش می کنیم عملکردمان عملیاتی، تاثیرگذار و با روند تاثیر طولانی مدت باشد. و همچنین بهتر است در بهره وری و امنیت غذایی کمیت و کیفیت را با هم ببینیم.


ایشان در خاتمه ضمن تشکر مجدد از حضور میهمانان، ابراز امیدواری کرد در دوران خدمت خود، تاثیرگذار و منشا خدمات خوب و بهینه به جامعه هدف و دامداران محترم و تولید کنندگان و عرضه کنندگان فرآورده های خام دامی  بوده و رفاه مناسب برای جامعه دامپزشکی و خانواده های آنان فراهم آورد./.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 196522
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه