• 1396/09/28 - 12:00
  • تعداد بازدید: 122
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

عملکرد روز 27 آذر طرح ضربتی تشدید نظارت براماکن عرضه فرآورده خام دامی در آستانه شب یلدا

دکتر امانی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی گفت با عنایت به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذر ماه و شب یلدا اکیپ های نظارت بهداشتی جهت نظارت بر این مراکز سازماندهی شده اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کردستان، دکتر امانی رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی گفت با عنایت به ضرورت تامین سلامت و اطمینان خاطر شهروندان و مصرف کنندگان انواع فرآورده های خام دامی در روزهای منتهی به پایان آذر ماه و شب یلدا اکیپ های نظارت بهداشتی جهت نظارت بر این مراکز سازماندهی شده اند.

وی اضافه نمود در راستای تشدید نظارت بر چگونگی رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی تهیه و توزیع و نگهداری و عرضه انواع فرآورده خام دامی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، آلایش خام دامی و ماهی و ... اکیپ های بازرسی و نظارت بهداشتی اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان در روز دوشنبه 96/09/27 در قالب 23 اکیپ سیار و 43 نفر سازماندهی و  مقدار 291 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف را ضبط و از چرخه مصرف خارج نمودند.

وی اضافه کرد در روزهای آتی فعالیت اکیپ های سیار تداوم خواهد یافت و از شهروندان درخواست نمود هرگونه گزارش تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و تولید و توزیع فرآورده خام دامی را با شماره تلفن شبکه های دامپزشکی شهرستان ها و 1512 پیامگیر اداره کل دامپزشکی استان کردستان در میان بگذارند.
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 198049
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه