• 1396/11/16 - 12:00
  • تعداد بازدید: 156
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

قرارگاه امنیت زیستی برای پیشگیری از آنفلوانزای پرندگان در خوزستان تشکیل شد

جلسه قرارگاه امنیت زیستی پدافند غیر عامل با موضوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و با درخواست اداره کل دامپزشکی، در محل استانداری خوزستان در مورخ 14/11/96 برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست معاون امنیتی انتظامی استانداری و با حضور مدیران دستگاه های امنیتی انتظامی و اجرایی استان برگزار گردید، دکترمصطفی کنارکوهی مدیر کل دامپزشکی خوزستان وضعیت آنفلوانزای فوق حاد پرندگان را در کشور تشریح کرد و در خصوص اقدامات دامپزشکی در سطح استان و همچنین نحوه همکاری سایر دستگاه ها مطالب مبسوطی را در قالب پاورپوینت ارائه داد.



در ادامه این جلسه در خصوص درخواست های اداره کل دامپزشکی خوزستان در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری آنفلوانزای پرندگان و همکاریهای بین بخشی تبادل نظر شد و در پایان جلسه بر مواردی از جمله همکاری های سایر دستگاه های استان، برگزاری دوره های آموزشی متعدد برای اقشار مختلف جامعه شهری و روستایی ،انجام مراقبت های فعال از پرندگان وحشی و اهلی تاکید شد.



در این جلسه دکتر بهمن جوشن رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و دکتر محمد حسنی مسئول پدافند غیر عامل  اداره کل دامپزشکی خوزستان نیز حضور داشتند.














 
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 201659
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه