• 1396/10/26 - 12:00
  • تعداد بازدید: 206
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل دامپزشکی مازندران در دیدار با فرماندار رامسر:

مدیر کل دامپزشکی مازندران در دیدار با فرماندار رامسر: کلیه اقدامات باید در راستای حل مشکلات مردم باشد

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران صبح روز چهارشنبه 20 دیماه سال جاری با حضور در فرمانداری شهرستان رامسر با محمد آزادی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فرماندار تامین گوشت بهداشتی برای شهروندان و مسافرین رامسری را از اهم مشکلات رامسر بیان کرد و بر نظارت بهداشتی دامپزشکی بر مراکز عرضه تاکید داشت.



آزادی در ادامه ضمن رضایت از عملکرد دامپزشکی رامسر، بر تاسیس خانه بهداشت دام در جواهر ده رامسر، با توجه به دام خیز بودن منطقه و وجود جمعیت زیاد مسافر بمنظور تامین گوشت بهداشتی و سالم را خواستار شد.



رضوانی نیز از حمایت های نماینده عالی دولت از دامپزشکی شهرستان تقدیر نمود و اظهار داشت: نظارت بر تولید و تامین گوشت سالم و بهداشتی از دغدغه های ما بوده و با توجه به اعتبارات و نیروی اندک، تلاش می کنیم تا سلامت مصرف کنندگان با خرید و مصرف مواد پروتئینی تامین شود.



ایشان تصریح کرد، با توجه به اینکه این شهرستان در مرز بین استانهای گیلان، البرز و قزوین قرار دارد لذا دارای موقعیت استراتژیک بوده و باید نیروی انتظامی در امر تردد خودروهای حامل دام و فرآورده های خام دامی  با دامپزشکی نهایت همکاری را داشته باشد.



مدیر کل دامپزشکی استان مازندران و هیئت همراه ضمن بازدید از کشتارگاه دام این شهرستان که به تازگی با پیگیریهای انجام شده توسط دامپزشکی، مجهز به پیش سردکن شده بازدید و سپس با حضور در محل پلیس راه در محور خروجی استان مازندران از قرنطینه استان گیلان واقع در شهرستان چابکسر دیدن کرد.


  • گروه خبری:
  • کد خبر : 205093
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه