• 1396/08/29 - 12:00
  • تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مشارکت خانواده بزرگ دامپزشکی خراسان شمالی در همدلی با مصیبت دیدگان ناشی از زلزله استان کرمانشاه با تقدیم 1 روز حقوق

خانواده بزرگ دامپزشکی خراسان شمالی در همدلی با مصیبت دیدگان ناشی از زلزله استان کرمانشاه 1 روز حقوق خود را تقدیم کردند.

جلسه شورای مدیران دامپزشکی خراسان شمالی با یاد و خاطره جانسوز سالروز ارتحال پیامبر مهر و مهربانی حضرت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) و بویژه با یاد همه مصیبت دیدگان زلزله استان کرمانشاه با سخنان ارزشمند مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی برگزار گردید.


حجه الاسلام دهقان با اشاره به عنایات خاص سفر پر برکت و میلیونی اربعین امام حسین (ع) آن را قدرت عظیم شریعت اسلام نام بردند و با تاکید به اینن مهم که امروزه دشمنان اسلام قصد دارند تا تمام نشانه های ائمه معصومین را از بین ببرند مشارکت و همدلی کارکنان را بر حمایت و کمک به عتبات و عالیات در خواست نمود.


دکتر احمدی مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی نیز، ضمن ابراز تاسف و تاثر و تقدیم حمد و سوره نثار همه در گذشتگان حادثه زلزله سرپل ذهاب، استان کرمانشاه آن را امتحانی بزرگ نام بردند تا به واسطه آن یک بار دیگر اتحاد و همدلی و همیاری خودمان را تقدیم هموطنان عزیزمان نمائیم که در غم از دست دادن عزیزانشان سوگوارند.


ایشان در ادامه عنوان کرد: باتوجه به شروع فصل سرما و مخاطرات فصلی و بروز بیماری های دام و طیور بر سلامت هرچه بیشتر کار  در بخش های فنی ، اداری  و اهمیت مسئولیت و مسئولیت پذیری در دامپزشکی با رعایت 2 اصل بازرسی و نظارت های مدیریت شده  تاکید ورزید.


دکتر احمدی خاطر نشان کرد وجود نظام دامپزشکی در کنار فعالیت های بخش دولتی بر آن معنا نیست که ما دو مجموعه مجزا باشیم بلکه مجموعه بخش دولتی و نظام دامپزشکی یک مجموعه پیوسته می باشد و هیچگاه جدا از هم نبوده چرا که هر دو یک هدف داریم و آن ارتقاء سیستم دامپزشکی می باشد و به دنبال آن رفاه اجتماعی و سلامت اجتماعی که جامعه از آن بهره مند می گردد.


این جلسه که با حضور ریاست نظام دامپزشکی خراسان شمالی آقای دکتر کاظمیان برگزار گردید.  


در ادامه جهت ساماندهی هرچه بهتر بخش خصوصی، تولید کنندگان و بهره برداران سخنانی ایراد گردید در خاتمه مدیران و مجموعه کارکنان دامپزشکی خراسان شمالی ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان زلزله استان کرمانشاه یک روز حقوق خود را تقدیم نمودند.

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 190417
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه