• 1396/12/06 - 12:00
  • تعداد بازدید: 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست مشترک ستاد احیای استان تهران و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران جلسه  مشترک ستاد احیای استان تهران و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل در مورخ  4/12/96 ساعت 13 درمحل سالن جلسات اداره کل  برگزار شد



در ابتدای جلسه مشهدی فرمانده  بسیج حجت ابن الحسن (عج) اداره کل ضمن عرض خوش آمد گویی ، گزارشی از فعالیت های این شورا در سال جاری تا کنون به صورت پاور پوینت ارائه نمود .



سپس مدیر کل دامپزشکی استان تهران دکتر برائی نژاد  ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گفت :امر به معروف و نهی از منکر، در آموزه های دینی ما از جایگاه بلند و ویژه برخوردار است و اساس نبوت پیامبران الهی، بر امر به معروف و نهی از منکر استوار بوده است. ایشان اضافه نمودند: راه رسیدن به حاکمیت دینی جز امر به معروف و نهی از منکر نیست و از آنجایی که همه به دنبال یک تکامل اجتماعی هستیم باید اجرایی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان راهکاری جدی در دستور کار قرار دهیم.



سپس حجت الاسلام والمسلمین بذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر با تشریح نگاه مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت احیاء این فریضه مهم ، جوهره امر به معروف و نهی از منكر را تذكر لسانی دانستند و از تلاش های صورت پذیرفته در اداره كل  دامپزشکی استان  قدر دانی نمودند.



در ادامه احکام اعضاء شورای امر به معروف ونهی از منکر اداره کل توسط ستاد احیای استان تهران اهداء گردید.








  • گروه خبری:
  • کد خبر : 196553
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه