• 1396/07/13 - 12:00
  • تعداد بازدید: 67
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان به مناسبت چهاردهم مهر روز دامپزشکی

دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پیامی به همکاران و پرسنل فعال در دامپزشکی بخش دولتی و خصوصی، فرا رسیدن چهاردهم مهر روز ملی دامپزشکی را تبریک گفت.

همکار محترم


باسلام و احترام


فرا رسیدن نیمه مهر یادآور افرادی است که ایثارگرانه، با خلوص و بدون هیچ ادعایی با هدف خدمت به جامعه اسلامی مان در راستای افزایش سطح بهداشت جامعه و مقابله با بیماری های مشترک تلاش می کنند مقابله با بیماری های دامی و کنترل و پیشگیری از آن همت بالای آنان است که پرتوی آن بالندگی اقتصاد کشور را تضمین می نمایند. یکی از وظایف خطیر ولی کمتر شناخته شده همانا  نظارت بر فرآوردهای خام دامی است که منبع اصلی تامین پروتئین تک تک افراد جامعه می باشد. مهجور ماندن نقش های مختلف سربازان گمنام عرصه بهداشت و سلامت هیچگاه سبب نشده تا در وظایف و مسئولیت هایی که برعهده دارند نقصانی احساس شود. این منش خدمت رسانی، تجلی خلوص وظیفه شناسی مجموعه دامپزشکی و مایه مباهات می باشد.


اینجانب فرا رسیدن چهاردهم مهرماه را به خانواده بزرگ دامپزشکی استان اصفهان که در بخش دولتی و خصوصی در حال خدمت رسانی هستند تبریک گفته و از ایزد منان آرزوی عافیت، سلامتی و موفقیت در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواهانم و امیدوارم در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده پیش از پیش موفق باشند.


دکتر شهرام موحدی


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان

  • گروه خبری:
  • کد خبر : 206052
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه