• 1396/07/15 - 12:00
  • تعداد بازدید: 65
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان به مناسبت گرامیداشت 14 مهر روز ملی دامپزشکی

بی تردید سلامت و امنیت غذایی از مقوله های بسیار مهم زندگی تمام جوامع بشری است . امروزه بخش عمده ای از غذای انسانها از دام و فرآورده های خام دامی تامین میشود . بر همین اساس دامپزشکی از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است .

روز دامپزشکی فرصتی است که عموم مردم از دامنه بیکران و تنوع خدمات گسترده فعالیت های دامپزشکان ، مدیران و کارکنان خدوم و زحمتکش دامپزشکی بیش از پیش آگاهی یابند .


دامپزشکی علاوه بر تلاش موثر در جهت کاهش الام حیوانات در حوزه پیگیری از وقوع بیماریهای مشترک بین انسان و دام در صف اول مسئولیت قرار دارد و تاثیر علم و آگاهی و زحمات آنان در عرصه سلامت و امنیت غذایی بر هیچ جامعه و ملتی پوشیده نیست . این روز ملی باید بهانه ای شود برای اینکه هر سال رویکردها و تحولات جدید عصر سلامت و امنیت غذایی و بطور کلی دامپزشکی بیشتر مورد توجه قرار گیرد .


ضمن تبریک و گرامیداشت این روز مهم به همه دست اندرکاران وظیفه خود می دانم از تلاشها و زحمات همه کارکنان شریف که با کمترین امکانات در دور افتاده ترین نقاط استان در حال خدمت رسانی به مردم هستند تشکر و قدردانی نمایم  


امید است در تمام مراحل زندگی و انجام ماموریت ها و وظایف محوله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) بیش از پیش موفق و موید باشید .


 


            دکتر مصطفی کنارکوهی


                                                                                                     مدیرکل دامپزشکی استان خوزستان
  • گروه خبری:
  • کد خبر : 193288
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه