• 1396/08/05 - 12:00
  • تعداد بازدید: 77
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رییس سازمان دامپزشکی:

گسترش همکاری بین‌بخشی راهکار برون‌رفت از مشکلات حوزه دامپزشکی است

رییس سازمان دامپزشکی گسترش همکاری بین‌بخشی را تنها راهکار برون‌رفت از مشکلات حوزه دامپزشکی عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، علیرضا رفیعی پور در گردهمایی مسئولین حوزه های نمایندگی ولی فقیه در سازمان های جهاد کشاورزی سراسر کشور و سازمان های تابعه وزارت جهادکشاورزی که در کرمانشاه برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و یادآوری رشادت های شهدا در 8 سال دفاع مقدس در این استان، امنیت و آرامش امروز را مدیون شهدایی دانست که خون پاک آنها در جبهه حق باطل هنوز هم درخت اسلام را آبیاری می کند.

وی با اشاره به مسئولیت های روزافزون در حوزه دامپزشکی بیان داشت: زمانی از کمبودها صحبت کنیم هیچ کس نمی تواند ادعا کند که از لحاظ وضعیت ساختاری، امکانات و تجهیزات در شرایط مطلوبی هستیم چون هر روز به دلایل قانونی مسئولیت های جدید افزوده می شود.

رییس سازمان دامپزشکی خاطرنشان کرد: به طور مثال در بحث حلال تا دو سال پیش صحبتی نمی شد، اما امروز در حوزه ولی فقیه این موضوع در دست بررسی و اقدام است.

رفیعی پور تنها راهکار برون رفت از مشکلات حوزه دامپزشکی را گسترش همکاری بین بخشی عنوان کرد و افزود: بر اساس تجربه خدمت در کوچکترین حوزه یعنی بخش تا عالی ترین سطح فعلی که دارم و مشاهده کمبودها در حوزه های مختلف کاری خود اعلام می نمایم که افزایش همکاری بین بخشی تنها راهکار است.

وی ادامه داد: در حوزه مسئولیت های استان و شهرستان باید به سراغ مسئولان بهداشتی، سیاسی، اقتصادی و... رفت و با توجه به منابع و امکانات و تجهیزات محدود در حوزه دامپزشکی باید با بکارگیری تمام امکانات حاکمیتی همکاری بین بخشی را افزایش داد.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت تاثیرگذاری برخی از ارگان ها و نهادها برای افزایش همراهی در زمینه مسائل حوزه دامپزشکی گفت: برای برون رفت از مشکلات باید فرمول همکاری بین بخشی سیاسیون، مذهبیون، بهداشت و... را گسترش دهیم.

رییس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه 10 درصد آیه های قرآن در حوزه کشاورزی است ادامه داد: در حوزه غذا باید دنبال خودکفایی و خوداتکایی باشیم چراکه هر تکنولوژی را می توان خرید، اما غذا را نمی توان خرید و وابستگی غذا بسیار خطرناک است.

این مقام مسئول اظهار داشت: حضور روحانیون و روحیه دینی و مذهبی در ادارات کل و سازمان دامپزشکی منجر شده که هرسال در حوزه نماز، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب و قرآن این سازمان رتبه های برتری را کسب کند.

 







  • گروه خبری:
  • کد خبر : 193380
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه