• 1403/03/01 - 19:33
  • تعداد بازدید: 219
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواستار شد:

بازمهندسی بخش دامپزشکی با استفاده از مؤلفه "دانایی"

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نشست شورای مدیران این سازمان ضمن تشریح برخی خصایص مدیریتی رئیس جمهوری شهید، بر استفاده از مؤلفه دانایی در بازنگری بخش دامپزشکی و ایجاد دامپزشکی نوین تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر "مجتبی نوروزی" معاون وزیر و رئیس این سازمان در ابتدای نشست فوق العاده شورای مدیران سازمان دامپزشکی کشور ضمن ابراز تاثر شدید از فراغ "شهید جمهور" ابراهیم رئیسی، با نام بردن از 3 مدیر ارشد دیگر دولت در این ماموریت، خواستار قرائت فاتحه ای جمعی برای تمام شهدای این ماموریت گردید. 
 
وی با استناد به فرامین قرآن کریم مبنی بر اینکه در میان مؤمنان کسانی هستند که پای اعتقادات خود ایستادند و در این راه شربت شهادت را نوشیدند به پایبندی بر پیمان با مردم تاکید کرد و گفت: این مساله از مصادیق بارز وصایای شهدا نیز بوده و شهید آیت الله رئیسی و هیئت همراه ایشان نیز مصداق اخیر این پیمان با مردم است.
 
دکتر نوروزی  به ذکر خاطراتی در خصوص نگاه مردمی و متعهدانه آن شهید نامی به جامعه پرداخت و گفت: ایشان چه در زمان معاونت قوه قضاییه در زمان ریاست مرحوم آیت الله شاهرودی بر قوه قضاییه و چه در سایر عرصه ها بدون تشریفات رسمی از هرگونه تسهیل شرایط خدمت دریغ نمی‌کرد و حتی فراتر از روند متعارف مرسوم، در تعامل با مدیران میانی هر دستگاه در داخل قوه قضاییه در آن مقطع و در نهاد ریاست جمهوری طی سه سال اخیر از موضع همدلانه و در مواقع لزوم قاطعانه برای خدمت به مردم برخورد می‌کرد.
 
بازمهندسی در بخش دامپزشکی با استفاده از مؤلفه "دانایی"
 
 
رئیس سازمان دامپزشکی کشور در همین راستا با اشاره به اینکه دامپزشکی نوین باید مؤلفه‌های بسیاری داشته باشد، افزود: امروز قدرت در "دانایی" است و نه فقط دانش یا سایر پارامترها، چرا که در واقع با مؤلفه "دانایی" می‌توان تمام عوامل قدرتمندی را در یک پازل مرتب چیدمان کرد و این موضوع اهمیت بالایی در حکمرانی دارد. لذا اصل خواسته من استفاده از مؤلفه دانایی جهت بازمهندسی جدی بخش دامپزشکی و نه صرفا سازمان دامپزشکی کشور است تا از بیرون برای این سازمان تصمیم اشتباه گرفته نشود و بسیاری از دستورالعمل‌ها و مکاتبات بر پایه دانایی تنظیم و پیاده سازی گردد.
 
دکتر نوروزی با بیان اینکه دامپزشکی نوین مورد ترسیم بنده دستگاهی پرسشگر است و نه پاسخگو گفت: باید مسیر تولید را برای تولید سالم و بهداشتی تسهیل نمایید که یکی از نمونه‌ها و مصادیق آن افزایش تعداد دوره‌های جوجه‌ریزی به 4 دوره 50 روزه در سال و به عبارتی 200 روز فعالیت پرورشی در هر سال است؛ در واقع تنها با این شیوه است که می‌توان 150 هزار تن گوشت مرغ صادر کرد و این یکی از مصادیق بارز خدمت ماندگار به تولیدکنندگان و افزایش امنیت غذایی است."
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 319880
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه