• 1402/10/01 - 13:14
  • تعداد بازدید: 450
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرپرست معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در کرمان مطرح نمود:

تیم بررسی و ارزیابی خطر بیماری ها و نحوه فراوری محصولات دامی را در سازمان دامپزشکی راه اندازی می کنیم

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، نشست شورای اداری و فنی اداره کل دامپزشکی استان کرمان با حضور دکتر حسن اختیار زاده سرپرست معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، دکتر هادی تبرایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور ، دکتر صدیقه کاظمی نیا سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان و تمامی روسای ستادی و شهرستانی اداره کل دامپزشکی استان کرمان در محل این اداره کل برگزار گردید.
 
در ادامه دکتر حسن اختیار زاده سرپرست معاونت بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور ضمن تشکر از  زحمات سرپرست اداره کل دامپزشکی استان کرمان که وظایف مربوط به معاونت سلامت استان را نیز بنحو احسنت اجرایی می نماید، دغدغه های تمامی نیروهای دامپزشکی کرمان را شنیدند و به کلیه پرسش ها و درخواست ها پاسخ و قول بررسی و پیگیری دادند.
 
این مقام مسئول پس از شنیدن دغدغه های موجود در مجموعه عنوان نمود: تیم بررسی ارزیابی خطر بیماری ها و نحوه فراوری محصولات دامی را در سازمان دامپزشکی راه اندازی می نماییم تا در پروژه های بین المللی کادرسازی انجام دهیم.
 
همچنین دکتر هادی تبرایی مدیرکل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور بیان نمود: اصلاح قانون نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی به راحتی امکان‌پذیر نیست،  خوشبختانه در سازمان دامپزشکی هیچ خلأ قانونی نداریم، ظرفیت های قانونی وجود دارد که بهتر جواب می‌دهد و می توانیم از آنها استفاده نماییم و درخصوص قوانین حوزه نظارت به احکام دائمی و قوانین بودجه استناد گردد.
 
وی با بیان اینکه لازم است ممیزی واحدهای نظارت در اولویت قرار گیرد، به اهمیت و ضرورت استقرار سامانه‌های بهداشتی دامپزشکی (GMP،HACCP  و ...) در صنایع وابسته به دام تاکید نمود و گفت: این موضوع از وظایف حاکمیتی کشور بوده و بایستی مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 312321
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه