تلفن: 021-88953400-3
ایمیل: info@ivo.ir
کد پستی: 1431684965
  • 1402/02/25 - 08:50
  • تعداد بازدید: 864
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی در دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۳ کشور در مشهد:

به کمک هم زمینه های تعالی را در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال ایجاد کنیم

آیت الله ربانی در دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۳ کشور در مشهد گفت: به کمک هم زمینه های تعالی را در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال ایجاد کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور ، آیت الله ربانی در آستانه فتح خرمشهر با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اشاره به فرمایش امام راحل ره که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" این حماسه را نتیجه ایثار و غیرت سربازان اسلام و در نهایت لطف خدا دانستند.
وی افزود: اول نکته این است که این جلسه، تشریفاتی نیست و ما مهمان تشکل و اتحادیه های مرتبط هستیم و برگزاری این جلسه به جهت هم افزایی و قدم برداشتن در راه پیشرفت کشور است و دومین نکته این است که به کمک هم زمینه های تعالی را در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال ایجاد کنیم.
آیت الله ربانی عنوان داشت: سوم، اینکه این جلسات باید محل تبادل نظر باشد و تجربیات به اشتراک گذاشته شود و انتظار ما این است که اعتماد ایجاد شود توسط ما به ناظرین و ذابحین در مجموعه های شما تا انسان های صالح انتخاب شوند و آموزش ببینند و کار بهتر پیش رود چرا که معتقدیم شما مدیران کشتارگاه ها به عنوان نماینده ما هستید و در کنار هم بایستی با توجه به دستورالعمل های بهداشتی دامپزشکی و نیز دغدغه های شما،کار را به شکل بهتر و اصولی تر پیش ببریم و برای این مهم، لازم است دانش خود را بالا ببریم و در این زمینه نهایت تلاش خود را داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: از پیشرفت های هم مطلع شوید و حتی از تجارب سایر کشورها نیز در این زمینه بهره گیری کنیم.
دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه های دام و طیور منطقه ۳ در مشهد با حضور مدیران کل دامپزشکی استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی این استان ها و نیز مدیران کشتارگاه های دام و طیور استان های یادشده طی روزهای ۲۴ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می شود.

  • گروه خبری: حوزه نمايندگي ولايت فقيه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 301583
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه