تلفن: 021-88953400-3
ایمیل: info@ivo.ir
کد پستی: 1431684965
  • 1402/04/12 - 08:37
  • تعداد بازدید: 1007
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در گردهمایی شورای مدیران صورت گرفت:

تاکید بر ادامه راه جهاد دامپزشکی همزمان با معارفه سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی کشور خواستار ادامه فعالیت با قدرت همکاران جهاد دامپزشکی در ادامه انجام رسالت فرهنگی این سازمان در دولت سیزدهم شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر "سید اسماعیل حسینی‌مقدم" مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در گردهمایی شورای مدیران این سازمان که به صورت وبیناری و با حضور مدیران کل ادارات دامپزشکی استان‌ها برگزار شد؛ ضمن تبریک مجدد تجربه عید قربان و گرامیداشت آن و تشکر از تمام دست اندرکاران آیین این عید سعید اظهار کرد: در این جلسه جا دارد تا از زحمات آقای دکتر آقامیری رئیس سابق سازمان دامپزشکی کشور و سرپرست وزارت جهاد کشاورزی طی دوران مسئولیت محولّه کمال قدردانی را داشته باشم.


وی با بیان اینکه در دوران مدیریت دکتر آقامیری اقدامات مثبت و ماندگار پرشماری مانند جهاد دامپزشکی در این سازمان پایه‌گذاری گردیده است و باید آن را ادامه داد افزود: تجربیات ارزشمند رزمایش‌های جهاد دامپزشکی به عنوان راهکار ارزشی و خدمتی به طبقات محروم عشایر در مناطق دوردست دستاوردی است که باید آن را پاس داشت و حتی گسترش داد و عدم حضور بانی آن در سازمان دامپزشکی کشور، نباید موجب سستی همکاران در ادامه این راه فرهنگی آغاز شده گردد.


در ادامه دکتر صالحی، سرپرست سازمان دامپزشکی کشور نیز ضمن تشکر از مساعدت تمام همکاران در طرح تشدید نظارت ویژه عید سعید قربان این سازمان و ابراز خشنودی از داشتن سعادت خدمت به عنوان سرپرست سازمان دامپزشکی کشور، برای همه همکاران در سایر عرصه های خدمت به نظام جمهوری اسلامی آرزوی توفیق نمود و ابراز امیدواری کرد با همّت و اتحاد جهادی همه همکاران ستادی و ادارات کل استان‌ها، خدمات ارزشمندی صورت گیرد.


در پایان ضمن معرفی دکتر برائی‌نژاد به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور از زحمات مهندس حسینی معاون سابق و مستعفی این سازمان تقدیر و تشکر گردید. دکتر برائی‌نژاد در این آیین نوید توجه به مشکلات معیشتی پرسنل سازمان دامپزشکی کشور را داد.

  • گروه خبری: حوزه نمايندگي ولايت فقيه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 304326
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه