• 1403/03/13 - 09:47
  • تعداد بازدید: 290
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

احیا سایت ارزیابی واکسن های طیور در مازندران

دکتر حقیقی رییس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از مرکز تشخیص بیماری های طیور گفت: سایت ارزیابی واکسن های طیور مازندران از لحاظ اثربخشی و کارایی آن احیا می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور دکتر حقیقی رییس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور به همراه دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیر کل دامپزشکی استان مازندران از بخشهای فعال مرکز تشخیص و بررسی بیماریهای طیور استان مازندران (دوک) بازدید کردند.


دکتر حقیقی گفت: طی بازدید های دوره ای از آزمایشگاه‌های معین کشوری و بررسی امکانات و سطح آمادگی آنها از بخش های مختلف این مرکز شامل سرولوژی، میکروب شناسی تشخیصی، تشخیص مولکولی بازدید به عمل آمد.


وی با اشاره به اهمیت صنعت طیور در مازندران و جایگاه این استان در کشور گفت: با توجه به بروزرسانی و اصلاح زیرساخت این مرکز، حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده و آمادگی استان جهت احیای بخش ارزیابی واکسن های طیور سایت بررسی اثربخشی و کارایی واکسن های طیور ایجاد می گردد.


رییس مرکز ملی تشخیص و آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تراکم کار بخش کنترل کیفی واکسن در مرکز ملی و لزوم کاهش آن گفت: در اسرع وقت تمهیدات لازم برای راه اندازی مجدد این بخش در دوک با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و اداره کل دامپزشکی استان مازندران انجام می پذیرد.

  • گروه خبری: مرکز ملی تشخیص\u060C آزمایشگاه\u200Cهای مرجع و مطالعات کاربردی,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 320438
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه