• 1398/07/16 - 12:47
  • تعداد بازدید: 505
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز ملی دامپزشکی؛

آغاز به کار طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در استان اصفهان همزمان با سراسر کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ طرح ملی ارتقای کیفیت بهداشتی گوشت مرغ در استان همزمان با سراسر کشور با حضور مهندس مرادمند رئیس سازمان، دکتر ایراندوست معاون بهبود تولیدات دامی، مهندس فوقی مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان در محل اداره کل دامپزشکی به صورت جلسه ویدئو کنفراس آغاز به کار نمود.

در این ارتباط ویدئوی دکتر شهرام موحدی مدیرکل دامپزشکی استان گزارشی از جزییات اجرای این طرح ملی در سطح کشتارگاه های استان را تشریح نمود.

سپس مهندس مراد مند رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز طی سخنانی اجرای این طرح را بسیار مثبت و با اهمیت ارزیابی نموده و از زحمات و تلاش شبانه روزی همکاران در سازمان دامپزشکی کشورو اداره کل دامپزشکی استان  با هدف ارتقای سطح کیفیت بهداشتی گوشت مرغ و خدمت به مردم تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است با اجرای این طرح ملی  از این پس کشتارگاه های صنعتی طیور کشور و گوشت مرغ استحصالی از آن ها با سه رتبه +A، A و B به بازار عرضه می شود و حق انتخاب کیفیت و ویژگی های محصول خریداری شده برای خریدان فراهم می گردد.

در استان اصفهان 18 کشتارگاه صنعتی طیور فعال است که از این تعداد 6 کشتارگاه مجهز به خط 2 کشتار بوده و تاکنون کشتارگاه مجتمع زنجیره ای طیور حلال اسپادانا موفق به اخذ گرید +A شده است همچنین در آیین گرامیداشت روز ملی دامپزشکی امسال مجتمع زنجیره ای مذکور به عنوان نمونه ملی معرفی گردید.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 244589
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه