• 1398/11/06 - 09:33
  • تعداد بازدید: 532
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان تاکید نمود:

آماده سازی شرایط و امکانات لازم در راستای عملیاتی شدن بخش های مختلف برنامه ملی کاهش سالمونلا در طیور صنعتی

دومین نشست برنامه ملی کاهش سالمونلا در طیور صنعتی در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دومین نشست برنامه ملی کاهش سالمونلا در طیور صنعتی به ریاست دکتر شهرام موحدی <<مدیرکل>> برگزار شد.

ابتدای این نشست دکترموحدی هدف از اجرای این برنامه را شناسایی و کنترل سروتیپ های سالمونلا در جمعیت هدف(طیور صنعتی)مطرح نمود.

وی تصریح کرد: با عنایت به حجم بالای تولید طیور کشور و مبحث صادرات محصولات مرتبط به اتحادیه اروپا و سایر کشورها، دستیابی به اهداف والای برنامه های پیشگیری و کنترلی بیماری های طیور و  افزایش کیفیت بهداشتی محصولات تولیدی اهمیت فراوانی دارد و می بایست در این راستا حرکت نماییم.

در ادامه دکتر کردآبادی رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان، زنبور عسل و کرم ابریشم اداره کل دامپزشکی استان گزارشی از مراحل اجرای طرح شامل برنامه اپیدمیوسرویلانس، معیاری های کنترلی، دستورالعمل ایمنی زیستی، اطلاع رسانی و آموزش و در نهایت ارزیابی و مراقبت را ارائه کرد.

سپس هر یک از حاظرین در این نشست نقطه نظرات و دیدگاه های خود را در خصوص برنامه ملی کاهش سالمونلا در طیور صنعتی را بیان داشتند.

در پایان مدیرکل دامپزشکی استان ضمن جمع بندی موضوعات، بر آماده سازی شرایط و امکانات لازم  در راستای عملیاتی شدن بخش های مختلف این برنامه ملی در سال آینده تاکید نمود.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 248635
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه