• 1398/09/04 - 08:27
  • تعداد بازدید: 473
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی:

تا حد ممکن از تعطیلی واحدها و صنایع تولیدی مرتبط پرهیز شود

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در جلسه شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در مشهد برگزار شد خطاب به روسای شهرستان های تابعه اعلام داشت: بایستی دقت شود تا حد ممکن از تعطیلی واحدها و صنایع تولیدی مرتبط پرهیز شود مگر در مواردی که خطوط قرمز این مجموعه شامل سلامت و بهداشت عمومی و امنیت غذایی به مخاطره بیفتد.

دکتر احمد شریعتی افزود: علیرغم کاهش اعتبارات و برخی تجهیزات همکاران ما در اقصی نقاط استان از هیچ کوششی برای ایمن سازی سرمایه دامی دریغ نکرده اند.
وی یادآور شد: اگر شرایط کشور در امنیت کامل باشد و هیچ مشکلی نباشد خوب کار کردن، هنر نیست بلکه هنر آن است در چنین شرایط سختی مدیریت امور را به بهترین شکل انجام دهیم.
شریعتی افزود: در کنار منشور اخلاقی این مجموعه کسب رضایت مردم از مهم ترین اولویت هاست چرا که بقای هر مجموعه ای وابسته به رضایت مردم و همراهی افکار عمومی است لذا لازم است سعی کنیم بیش از پیش به مردم توجه کنیم و همواره پاسخگو باشیم.
وی گفت: در خصوص مسائل مرتبط با دامپزشکی باید تمام توان خود را بکار گیریم تا هیچ نارضایتی در بین مخاطبان ایجاد نشود و نیز نسبت به حراست و حفاظت بیت المال دقت لازم را داشته باشیم.
  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 246210
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه