• 1399/06/18 - 11:50
  • تعداد بازدید: 770
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیرکل دامپزشکی استان تهران:

تضمین سلامت و کیفیت فراورده های خوراکی مرغ با اجرای طرح ملی ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ محقق میشود

بر اساس این طرح ملی کشتارگاههای استان با رتبه بهداشتی B و A و A+ رتبه بندی میشود و مرغ هایی که از این کشتارگاهها روانه بازار میشود با همین برچسب رتبه بندی خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران در جلسه ای که در مورخ 99/6/17 با حضور مدیرعامل انجمن صنفی رستورانهای استان تهران در محل این اداره کل برگزارشد دکتر سید علی سید علی بابائی جزئیات طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ را تشریح کرد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس این طرح ملی کشتارگاههای استان با رتبه بهداشتی B و A  و A+  رتبه بندی میشود و مرغ هایی که از این کشتارگاهها  روانه بازار میشود با همین برچسب رتبه بندی خواهند شد.

مدیرکل دامپزشکی استان تهران در ادامه تقویت سیستم ارزیابی و کنترل کیفی بهداشتی فرآیند تولید ، تضمین سلامت و کیفیت فراورده های خوراکی مرغ، شناسایی مخاطرات ، بهبود کنترل و نظارتهای بهداشتی مناسب ،بهبود بار میکروبی و افزایش عمر ماندگاری ، ایجاد بستر  رقابت بهداشتی سالم ، ازجمله اهداف این طرح برشمرد. در ادامه علی اصغر ابراهیمی رئیس انجمن اتحادیه رستورانهای استان تهران ضمن استقبال از طرح ارتقاء کیفیت بهداشتی گوشت مرغ از آمادگی این اتحادیه با هماهنگی اعضاء انجمن و عقد قرارداد با کشتارگاههای استان تهران که دارای گریدهایA  و A+ هستند خبرداد.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 255428
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه