• 1398/07/21 - 09:40
  • تعداد بازدید: 563
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با عنایت به تقارن هفته دامپزشکی و نیروی انتظامی؛

دیدار مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با فرمانده نیروی انتظامی استان

دکتر موحدی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان دستاوردهای دامپزشکی استان در جهت صادرات فرآورده های خام دامی را تشریح نمود و خاطر نشان کرد: اکنون صادرات فرآورده های غیر نفتی شاهرگ تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ دکتر شهرام موحدی<< مدیرکل>> با همراهی دکتر خسرو  فاتحی<<مشاور>> مهندس کوروش دهقان<< مسئول حراست و بسیج>> این اداره کل با توجه به تقارن گرامیداشت هفته دامپزشکی و نیروی انتظامی با حضور در محل ستاد فرماندهی نیروی انظامی استان با سردار مهدی معصوم بیگی دیدار و گفتگو نمودند.

دکتر موحدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حریم امنیت و بیان تبریک روز و هفته نیروی انتظامی به فرمانده و کارکنان تحت امر ایشان، از زحمات شبانه روزی آنان در تامین امنیت در سطح جامعه تشکر و قدردانی نمود.

وی در بخشی دیگر به قدمت 94 ساله دامپزشکی نوین در ایران اشاره نمود و گزارشی مختصر از تلاش نیروهای دامپزشکی استان اصفهان در راستای تحقق اهداف والای سازمانی و خدمت به اقشار مختلف مردم را ارائه نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان به دستاوردهای سالیان اخیر دامپزشکی استان در راستای صادرات فرآورده های خام دامی اشاره کرد و اظهار داشت: اکنون،  صادرات فرآورده های غیر نفتی، شاهرگ تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

سپس سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان نیز فرارسیدن 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی را به دکتر موحدی و همراهان ایشان تبریک گفت و از خدمات بی شائبه تمامی کارکنان دامپزشکی در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه، تامین امنیت غذایی از مزرعه تا سفره، که کمک شایانی به افزایش نشاط اجتماعی در بین هموطنان می نماید، سپاس و قدردانی نمود.

در پایان این دیدار و گفتگو هر دو طرف بر افزایش سطح تعامل و همکاری دوجانبه پیرامون صیانت از سرمایه های ملی به ویژه در بخش دام تاکید نمودند.

شایان ذکر است در تقویم رسمی کشور، 13 مهرماه، روز نیروی انتظامی و 14 مهرماه، روز دامپزشکی نامگذاری شده است.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 244866
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه