• 1398/07/21 - 09:16
  • تعداد بازدید: 515
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار کرد:

همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت گرامی داشت هفته دامپزشکی

به مناسبت گرامی داشت هفته دامپزشکی همایش ورزش صبحگاهی در محل پارک مشاهیر کرمان به همت اداره کل دامپزشکی استان کرمان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکتر حسین رشیدی مدیرکل دامپزشکی استان کرمان در حاشیه این همایش، ضمن تبریک هفته دامپزشکی، اعلام کرد: چهاردهم مهرماه روز ملی دامپزشکی است، قشر زحمت کشی که با تلاش و زحمات خود، امنیت و سلامت را در عرصه بهداشت تقدیم جامعه می نمایند.

دکتر رشیدی در ادامه به وظایف و خدمات اداره کل دامپزشکی استان کرمان پرداخته و اظهار کرد: حفظ و حراست از سرمایه دام، طیور، آبزیان، زنبور عسل و ...، کمک به ارتقای بهره وری و رونق تولید، محافظت از سلامت جامعه با پیشگیری از بیماری های قابل انتقال به انسان، نظارت بر بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشا دامی در تمامی مراحل تولید، فراوری، توزیع و عرضه و ... از جمله خدمات و وظایف  اداره کل دامپزشکی استان کرمان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این همایش، توسعه و ترویج ورزش های همگانی و ایجاد نشاط، شادابی، همبستگی میان همکاران است که تاکنون نیز چندین همایش ورزشی برای کارکنان این اداره کل برگزار شده است.

شایان ذکر است در این همایش که راس ساعت 5 صبح با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش همگانی برگزارشد علاوه بر کارکنان اداره دامپزشکی، جمع کثیری از اقشار مختلف مردم کرمان گرد هم آمده بودند.

در این همایش ورزشی شرکت کنندگان به حرکات نرمشی وکششی پرداختند و در ضیافت صبحانه شرکت کردند.

در پایان به قید قرعه از تعدادی از شرکت کنندگان در ورزش صبحگاهی تقدیر شد.

  • گروه خبری: اخبار استان
  • کد خبر : 244857
کلمات کلیدی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه