• 1401/01/19 - 21:31
  • تعداد بازدید: 836
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به دنبال توهین و حمله فیزیکی نماینده مدیرعامل یک کشتارگاه متخلف صورت گرفت:

حمایت همه جانبه معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از احساس مسئولیت شجاعانه سرپرست اداره دامپزشکی میاندورود مازندران در مقابل کشتارگاه متخلف

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور از قاطعیت سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود مازندران بابت متعهد ماندن در تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در یک کشتارگاه طیور در این شهرستان با وجود تهدیدها و تطمیع‌های کشتارگاه متخلف و توهین و حمله فیزیکی وی به رئیس مسئولیت‌شناس، پشتیبانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر سیّد محمّد آقامیری معاون وزیر و رئیس این سازمان امروز جمعه به دنبال هتاکی و هجمه فیزیکی نماینده مدیرعامل یکی از کشتارگاه‌های طیور در «میاندورود» استان مازندران به سرپرست اداره دامپزشکی این شهرستان از قاطعیت و ایستادگی سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود که متعهد به اجرای مقررات بهداشتی بود، تقدیر کرد و اقدام مسئولانه او در قبال حفاظت از بهداشت عمومی را ستود.

این هجمه لفظی و فیزیکی در حالی صورت گرفت که سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود پیش از این، تذکرات لازم را به مسئول کشتارگاه مربوطه ارائه کرده بود، اما به دلیل عدم توجه ایرادات وارده، مراتب را به دادستانی و فرمانداری شهرستان میاندورود اعلام نمود.

در نهایت در شب رخداد این حادثه تلخ (ساعت یک بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۷ فروردین ۱۴۰۱) سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود در حین اشاره به موارد عدم اصلاح تذکرات عنوان شده پیشین، با توهین و ضربه فیزیکی شخص ضارب که نماینده مدیرعامل کشتارگاه خاطی است مواجه شد.

پیرو این رویداد و حمایت ویژه معاون وزیر و ریاست سازمان دامپزشکی کشور از سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود، کشتارگاه متخلف تا اطلاع ثانوی و رفع ایرادات لازم تعطیل اعلام شد.

بنابراین گزارش، به دنبال حمایت قاطع دکتر آقامیری از اقدام مسئولانه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان میاندورود، مقرر شده است، علاوه بر شکایت حقیقی و حقوقی از شخص ضارب، این سازمان نیز جهت حمایت از حقوق بهداشتی مردم شریف میاندورود، از متخلفین و ضارب، در مراجع قضایی احقاق حق نماید.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 283776
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه