• 1400/12/24 - 15:46
  • تعداد بازدید: 555
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
گردهمایی مدیران کل ستاد و استانی با حضور ریاست سازمان دامپزشکی؛

دکتر سید محمد آقامیری: عملکرد ادارات کل استان‌ها در اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در نوروز و ماه رمضان ارزیابی می‌شود

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در جلسه شورای مدیران استانی ضمن تبیین برنامه‌های مهم در دستورکار این سازمان، به صورت وبیناری در جریان گزارش مدیران کل استان‌ها در خصوص روند اجرای طرح  ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر «سید محمد آقامیری» معاون وزیر و رئیس این سازمان در جلسه شورای مدیران که صبح امروز سه شنبه 24 اسفند 1400 با حضور معاونان و مدیران ستادی، مدیران کل استانی به صورت وبیناری برگزار شد گفت: با توجه به اهمیت ویژه اجرای دقیق و درست طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در تمام کشور، باید هیچگونه سهل انگاری و مسامحه در اجرای طرح نشود؛ کما اینکه اجرای درست این طرح به اندازه ای حائز اهمیت است که در بحث ارزیابی عملکرد مدیران در ادارات کل استان‌ها مورد ملاحظه قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به انتصابات اخیر انجام شده در راستای عمل به تعهدات خود مبنی بر تحولات ساختاری در سازمان دامپزشکی کشور، دلایل انتصابات انجام شده از جمله در زمینه ساماندهی رصد و پایش فرایندهای صدور مجوز فعالیت و زمان‌بندی آنها؛ طرح جهاد دامپزشکی؛ ایجاد مرکز تحقیقات و فناوری دامپزشکی با چشم‌انداز رساندن آن به پژوهشگاه دامپزشکی و ... را برشمرد و افزود: با توجه به اهمیت برخی مباحث، کمیته‌های تخصصی مانند کمیته تخصیص ارزی، کمیته مرکزی نظارت بر فرایندها و صدور مجوزها و موارد مشابه در دستور کار است که به فراخور ماموریت محوله ایجاد خواهند شد.
البته دکتر آقامیری در ادامه اشاره به برنامه‌های در دست آغاز سازمان دامپزشکی کشور، به شروع طرح ارتقای کیفیت بهداشتی شیرخام در 1000 دامداری کشور به سطح استانداردهای معتبر اشاره کرد. این طرح از مورخ 4 فروردین 1401 خورشیدی در کشور شروع خواهد شد.
 
لازم به ذکر است در ادامه اظهارات دکتر سید محمد آقامیری، مدیران کل دامپزشکی استان‌ها نیز گزارش‌های خود در خصوص اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان طی 9 روز گذشته را ارائه کردند که رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز تمام موارد عنوان شده را یادداشت برداری کرد و سپس افزود: بعد از عید سعید فطر به مدت یک یا دو روز نشست حضوری مدیران کل دامپزشکی استان‌ها برگزار می‌گردد تا عملکرد 63 روز اجرای طرح ملی تشدید نظارت بهداشتی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان مورد بررسی نهایی قرار گیرد.
وی در عین حال خواستار تعامل نزدیک با رسانه‌ها جهت انعکاس فرایند اجرای طرح شد و بر پایبند ماندن آنها به تعهد راسخشان در رعایت خط قرمز «سلامت مردم» تاکید کرد و افزود: مدیران کل استان‌ها جهت اجرای بهینه طرح، حتما با فرمانداران نشست‌های حضوری جهت تبیین اهمیت اجرای درست آن داشته باشند.
  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 282821
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه