• 1400/11/27 - 19:38
  • تعداد بازدید: 693
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با رویکرد حمایت از تولید داخلی صورت گرفت:

دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور با تولیدکنندگان واکسن‌های داخلی

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور عصر امروز با مدیران شرکت‌های داخلی تولیدکننده واکسن دیدار و در خصوص مسائل واحدهای تولیدی آنها تبادل نظر گردید.

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر سید محمد آقامیری معاون وزیر و رئیس این سازمان عصر امروز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ در دیدار با مدیران عامل، کارشناسان فنی شرکت‌های تولید کننده‌ داخلی واکسن، پای صحبت‌های آن‌ها نشست.
وی در این دیدار پس از شنیدن نقطه‌نظرات مدیران حاضر در این دیدار، در خصوص رسیدگی به مشکلات آنها و رفع موانع دست و پاگیر قول مساعد داد و اضافه کرد:
سازمان دامپزشکی کشور با رویکردی جدید به فعالین بخش خصوصی و تولیدکنندگان در صدد حمایت‌های همه جانبه از آنها است.
دکتر آقامیری با اشاره به قیمت واکسن ها گفت: قیمت تمام‌شده محصولات با روش علمی و اقتصادی محاسبه و به زودی خرید با مناقصه محدود و تقسیم بازار بین همه تولیدکنندگان، جایگزین مناقصات عمومی و به نفع همه خواهد بود.
در بخش دیگری از این دیدار، دکتر آقامیری به تولیدکنندگان واکسن قول داد که مقدار واکسن و برنامه‌ی زمانی مصرف آن را در ابتدای هر سال تهیه و به تولیدکنندگان داخل ارائه نماید.
در پایان دکتر آقامیری ابراز امیدواری کرد که تمامی واکسن‌های مورد نیاز این سازمان، توسط بخش خصوصی داخل کشور، تولید و عرضه شود.

  • گروه خبری: اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 281854
کلمات کلیدی
حامد فاضلی

حامد فاضلی

تصاویر

نظرات

Comments Counts : 0

Leave a Comments

لینک کوتاه