بمناسبت گراميداشت روز ملي دامپزشكي:
رئیس سازمان دامپزشكی كشور طی پیامی این روز فرخنده را به یكایك دست اندركاران و متولیان فعال در عرصه دامپزشكی كشور تبریك گفت
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور دکتر علیرضا رفیعی پور روز ملی دامپزشکی را به جهاد گران بی نشان عرصه دامپزشکی کشور تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد.
رییس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشورتشريح كرد:
تبیین برنامه های هفته دامپزشکی از 14 تا 20 مهر ماه
برنامه گرامیداشت هفته دامپزشکی کشور که از 14 تا 20 مهرماه جاری برگزار می شود، اعلام شد.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اعلام کرد:
کاهش بیماری تب مالت از 170 به 25 مورد در 100 هزار نفر/ توضیح درباره استفاده جیوه و سرب در مرغداریها
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، دکترحسن رشیدی امروز 10 مهرماه در نشست خبری با اشاره به اینکه 14 مهرماه روز ملی دامپزشکی نامگذاری شده، اظهار کرد: رسانه ها نقش بسیار بسزایی در اطلاع رسانی به مردم و تکمیل کار دامپزشکی دارند و در کنار فعالیت همکاران ما چنانچه اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم انجام نشود، خیلی از فعالیت ها به نتیجه نمی رسد.
فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در استان مرکزی آغاز شد
مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی از آغاز فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی دام سنگین در این استان خبر داد.
مدیرکل دفتر سازمان های تخصصی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور:
اجلاس روسای سازمان های دامپزشکی کشورهای عضو اکو هفته آینده برگزار می شود
سومین نشست روسای سازمان های دامپزشکی کشورهای عضو اکو و نخستین نشست کمیته فنی راهبردی دامپزشکی پس از گذشت 9 سال از برگزاری دومین نشست، از 14 تا 16 مهرماه جاری در ایران برگزار می شود.